رفتن به محتوای اصلی

معاونت اداری و مالی

معاونت اداری و مالی

11

معاون اداری و مالی : مهندس نوید ایزدخواستی

 

معاونت اداری و مالی مسوول نظارت بر اجرای کلیه امور حقوقی دانشگاه، قرار‌دادهای امور ساختمانی و تاسیساتی-خدماتی، رسیدگی به هدف‌های اجرایی دانشگاه، پیش بینی بودجه و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه است. همچنین این معاونت در زمینه بر قراری نظام امور اداری و اجرای دقیق مقررات و ضوابط اداری و مالی فعالیت می‌کند تا راه برای تحقق اهداف آموزش عالی هموار گردد.

وظایف و اختیارات معاونت اداری و مالی:

  • برنامه ریزی، اداره و هدایت امور اداری و مالی، تهیه و اجرای عملیات عمرانی در چهار‌چوب طرح جامع برای تامین و نگهداری فضای کالبدی متناسب با برنامه توسعه آموزش‌عالی.
  • پیشنهاد بودجه عمرانی و نظارت بر اجرای کلیه مقررات استخدامی، مالی، معاملاتی و عمرانی.
  • انجام امور مالی دانشگاه و نظارت بر رعایت مقررات مالی.
  • اداره امور استخدامی بر طبق مقررات آئین نامه‌های موجود.
  • تهیه و اجرای طرح‌های رفاهی اعضای هیات علمی و کارکنان با توجه به امکانات اجرایی دانشگاه.
  • تهیه و تدارک تمامی نیازمندی‌های دانشگاه طبق مقررات.
  • انجام کلیه‌ی امور حقوقی دانشگاه و استفاده از نظرات متخصصین در موارد لزوم.
  • حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف واحد‌های تابعه.
  • ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های واحد تابعه.

معاونت اداری و مالی شامل واحد های تابعه زیر می باشد:

  • امور اداری و پشتیبانی
  • امور مالی
  • کارگزینی
  • دبیر خانه
  • امور عمرانی

امور اداری و پشتیبانی

امور اداری و پشتیبانی مسئولیت نظارت براجرای کلیه امور دبیرخانه، تدارکات و خدمات را بر عهده دارد.

وظایف و اختیارات:

  • پیش بینی، تهیه و توزیع مایحتاج واحدهای مختلف دانشگاه، طبق برنامه تعیین شده و مقررات.
  • برنامه‌ریزی در جهت نگهبانی از ساختمان‌ها و تاسیسات و محوطه‌های دانشگاه و واحدهای مربوط به دانشگاه.
  • سرپرستی خدمتگزاران و تعیین محل خدمت آن‌ها.
  • تعیین و تفسیر خط مشی تعیین شده در زمینه‌های تدارکاتی.
  • انجام امور مربوط به فضای سبز دانشگاه.

 

امور مالی

مسئولیت انجام کلیه امور مالی، نظارت برعملیات مالی کلیه واحدهای دانشگاه را بر عهده دارد.
 

وظایف و اختیارات امور مالی:

  • کلیه عملیات مربوط به تجزیه و تحلیل، ثبت، طبقه بندی، گزارش‌دهی و تفسیر فعالیت‌های مالی دانشگاه.
  • وصول در آمدهای دانشگاه و تنظیم حساب‌های دریافتی و پرداختی دانشگاه.
  • انجام کلیه امور مالی دانشگاه براساس قوانین و ضوابط مالی دانشگاه.
  • ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های واحد‌های تابعه.

کار گزینی

انجام امور کارکنان، پذیرش نیروی انسانی مورد نیاز و ارائه خدمات رفاهی به کارکنان در حوزه فعالیت مدیریت کار گزینی و رفاه قرار می‌گیرد که می‌تواند نقش موثری در کارآیی و انگیزه کارکنان نسبت به انجام کار مطلوب داشته باشد.

وظایف و اختیارات کار گزینی:

  • اعمال و اجرای قوانین و آیین نامه‌های استخدامی کارکنان و اعضای هیات علمی.
  • بررسی آئین نامه‌ها و مقررات استخدامی.
  • تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مصوب.
  • نگهداری پرونده‌های کار‌گزینی.
  • جمع‌آوری اطلاعات فردی کارکنان و تهیه آمار کارکنان دانشگاه.
  • ارائه هر گونه نظر اصلاحی در زمینه امور کارگزینی و رفاهی کارکنان به مقامات ذی‌ربط.

دبیرخانه

دبیرخانه اداره امور دفتری دانشگاه را بر اساس روش‌های تدوین شده و معین عهده‌دار گردیده و گردش مکاتبات و مراسلات اداری را انجام می‌دهد و مراقبت و نظارت بر حسن جریان گردش نامه‌های وارده و صادره را در داخل و خارج دانشگاه تقبل می‌نماید.

وظایف و اختیارات دبیرخانه:

  • نظارت بر دریافت و ثبت نامه‌های وارده از واحدهای دانشگاهی یا دفاتر سازمان مرکزی، موسسات دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی و یا در ارسال نامه برای آنان.
  • نظارت بر تفکیک و توزیع نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها، دستورات کتبی اداری  و دعوتنامه‌ها اعم از صادره و وارده.
  • انجام امور بایگانی اسناد و بایگانی برای حفظ سوابق و نظارت بر انجام امور نامه رسانی.
  • ارسال نامه‌ها، بسته‌های پستی، فکس‌ها و اخذ قبوض مربوط

 

امور عمرانی

امور عمرانی فعالیت‌های مربوط به توسعه فضاهای آموزشی اداری و خدماتی و همچنین برنامه‌ریزی مدیریت سیستم‌های بهره‌برداری و نگهداری امکانات عمرانی دانشگاه را بر عهده دارد.

وظایف و اختیارات امور عمرانی:

  • تکمیل تجهیز و توسعه‌ی پروژه‌های ساختمانی و تاسیساتی دانشگاه.
  • ارزشیابی و بازرسی عملیات اجرایی و نظارت بر اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی دانشگاه و ارائه راه حل‌های لازم جهت پیشبرد و تسریع امور.
  • پیگیری مراحل تهیه پلان‌های اجرایی توسط مهندسان مشاور تا مرحله تصویب پلان‌ها و آمادگی اجرای پروژه‌ها.
  • عقد قرارداد با مهندسان مشاور، پیمانکاران و شرکت‌های مختلف تاسیساتی براساس ضوابط قانونی مربوط.
  • نظارت بر حسن اجرای طرح‌های عمرانی دانشگاه.
  • رسیدگی به صورت وضعیت پیمانکاران، مشاوران و سایر موارد مالی طرح‌های عمرانی.
  • برنامه‌ریزی و تامین لوازم و مصالح مورد نیاز طرح‌های عمرانی.
  • نظارت بر تعمیرات اساسی و نگهداری ساختمان دانشگاه.
  • پیشنهاد بودجه عمرانی دانشگاه.
  • کنترل و تصویب نقشه‌های طرح‌های عمرانی.

اطلاعيه بسيار مهم امورمالي

دانشجويان محترم توجه فرمايند شماره حساب جديددانشگاه در بانك ملت ده دي از تاريخ ۹۲/۲/۱۰ شماره پس انداز ۴۶۱۰۱۰۱۰/۶۷ مي باشد .
با توجه به تغيير شماره حساب ، شناسه واريز قبلي دانشجويان فاقد اعتبار بوده لذا خواهشمند است حتماً جهت اطلاع از شناسه واريز جديد به پروفايل دانشجويي خود مراجعه نماييد .                     

                                                                                                                                    باتشكر- امورمالي


شماره حساب دانشگاه جهت واريزشهريه 
۴۶۱۰۱۰۱۰/۶۷
قابل پرداخت دركليه شعب بانك ملت

مهندس ریحانه احمدزاده

کارشناس دبیرخانه
تلفن: 36029000-101

آیدا اسکندری

کارشناس امور شهریه
تلفن: 36029000-117

شهرزاد بمبئی چی

1
مدیر کارگزینی
تلفن: 36029000-153

فرشید زیبدی

1
مدیر امور مالی
تلفن: 36029000-116

محبوبه فاطمی فر

1
معاون امور مالی
تلفن: 36029000-118

مهندس اعظم فتح آبادی

مدیر دبیرخانه
تلفن: 36029000-101

مصطفی قدیمی نادی

1
کارشناس امور شهریه
تلفن: 36029000-119

مهندس هادی مافی نژاد

مدیر دفتر فنی
تلفن: 36029000

مهندس الهام مقدم

کارشناس معاونت اداری و مالی
تلفن: 36029000-109