رفتن به محتوای اصلی

خبرها

اطلاعیه شماره ۱۲ معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص امتحانات و ادامه نیمسال

دوشنبه، ۲۶ خرداد ۹۹

با توجه به وضعیت قرمز در شهر مشهد و پیش بینی استمرار این وضعیت در ماه آینده، در جلسه شورای آموزشی دانشگاه در تاریخ یکشنبه ۲۵ خرداد در خصوص امتحانات و ادامه ترم تصمیمات زیر اتخاذ گردید:

۱- کلیه امتحانات پایان ترم بصورت مجازی برگزار گردد. برای این منظور از هفته گذشته اقدامات لازم برای خرید و راه اندازی سامانه مربوطه شروع شده است که انشااله تا اواخر هفته آینده قابل استفاده خواهد شد.

۲- شروع امتحانات از شنبه ۲۱ تیرماه خواهد بود. جزئیات زمان ­بندی بعدا اعلام می گردد.

۳- پایان کلاسهای مجازی ۱۲ تیرماه می باشد.

۴- با توجه به پیش بینی از وضعیت بیماری در شهر مشهد، دروس عملی براساس اعلام نظر اساتید و تایید دانشکده ها به شکل مجازی در حال برگزاری است. لذا دانشجویان مشارکت لازم را در کلاسها داشته باشند. ادامه این دروس، بعد از امتحانات براساس وضعیت بیماری در شهر مشهد مجازی یا حضوری برگزار خواهد شد.

۵- تاریخ ثبت درخواست حذف درس یا دروس تا تاریخ ۱۲ تیرماه تمدید گردید. این امکان بصورت الکترونیکی از تاریخ ۱۰ خرداد در پورتال پویا فعال است.

۶- درخواست های حذف ترم که قبلا و تا تاریخ ۱۳ خرداد ثبت شده بود، بررسی و با آنها موافقت شده است. با توجه به اینکه بعد از اعمال آنها در سیستم آموزش، امکان برگشت دروس وجود ندارد، دانشجویانی که تمایل به انصراف از درخواست حذف ترم خود را دارند، حداکثر تا تاریخ ۳۰ خرداد فرصت دارند که از طریق پورتال پویای خود، گزینه درخواست به معاونت آموزشی درخواست را بصورت الکترونیکی ثبت کنند.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه