رفتن به محتوای اصلی

خبرها

انتخاب مقاله اساتید هیئت علمی دانشگاه سجاد به عنوان مقاله برتر در کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن

واحد روابط عمومی
-18
سه‌شنبه، ۴ خرداد ۰۰

مقاله «طراحی و ساخت سیستم غیرمخرب تشخیص و اندازه‌گیری میزان کاروگیشن در دستگاه عیب‌یاب خطوط ریلی RDD-S11» در هفتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن (ICRARE2021) به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران، به طور مجازی و در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ارائه شد. و بازخوردهای خوبی هم به دنبال داشت.

جناب آقای دکتر یقینی ریاست محترم دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن عرض تبریک به تیم سازنده دستگاه عیب‌یاب خطوط ریلی و تشکر بابت ارائه مقاله، دانشگاه سجاد را یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور دانستند.

در ادامه جناب آقای دکتر عطایی از اعضای هئیت علمی دانشکده مهندسی راه آهن، فعالیت‌های مرکز بررسی‌های غیرمخرب دانشگاه سجاد را بسیار مثبت ارزیابی کردند و ارائه مقاله حاضر را گواهی بر فعالیت‌های ارزشمند این مرکز دانستند.

جناب آقای دکتر اسماعیلی نیز ضمن عرض تبریک بابت ساخت دستگاه عیب‌یاب خطوط ریلی، آمادگی خود و دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت به منظور همکاری با دانشگاه سجاد و مرکز بررسی‌های غیرمخرب در زمینه‌های مختلف به ویژه ساخت تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز صنعت ریلی اعلام داشتند. همچنین در مراسم اختتامیه کنفرانس، این مقاله به عنوان مقاله برتر کنفرانس انتخاب شد.

http://icrare.iust.ac.ir/fa/page.php?rid=63

واحد روابط عمومی