رفتن به محتوای اصلی

خبرها

انتصاب معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه

روابط عمومی
-18
چهارشنبه، ۳ آذر ۰۰
1


در حکمی که از سوی دکتر علی حائریان اردکانی رئیس دانشگاه سجاد صادر شد، دکتر فرامرز عالمی استاد دانشکده عمران، معماری و شهرسازی با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال به سمت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه منصوب شد.
در این حکم آمده است:

با اهداء سلام؛
با عنایت به مراتب تعهد، تجارب ارزشمند و شایستگی‌های جناب عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سجاد منصوب می‌شوید. امید آن که با اتکال به درگاه ایزد متعال در تمشیت امور موفق باشید.

دکتر علی حائریان اردکانی رئیس دانشگاه سجاد، طی پیامی از زحمات بی‌دریغ جناب آقای دکتر مرتضی کفائی رضوی معاون دانشجویی و فرهنگی سابق دانشگاه تقدیر نمود. متن پیام به شرح ذیل است:

با سلام و آرزوی بهروزی؛
بر خود لازم می‌دانم از زحمات صادقانه شما در طول مدت تصدی به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تشکر نمایم. امید است با یاری جستن از الطاف الهی و استفاده از تجربیات ارزنده‌تان همواره شاهد موفقیت و توسعه بیش از پیش دانشجویان در عرصه‌های علمی و پژوهشی باشیم.


لازم به ذکر است که آقای دکتر فرامرز عالمی از سال ۱۳۸۸ به عنوان استادیار تمام وقت رشته عمران و از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۳۹۲ به عنوان مدیر گروه عمران، از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ به عنوان نماینده گروه عمران در شورای پژوهشی دانشگاه و همچنین از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۷ به عنوان معاون رئیس دانشکده عمران، معماری و شهرسازی و عضو هیات علمی کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه فعالیت داشته‌اند.

روابط عمومی