معاونت دانشجویی و فرهنگی
-18
سهشنبه، ۲ تیر ۰۵
به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی، همزمان با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، موکب پذیرایی در محل کافهکتاب دانشگاه برپا شد. در این برنامه معنوی که با هدف گرامیداشت یاد و نام حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان برگزار شد، ضمن فضاسازی محیطی متناسب با ایام سوگواری، از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پذیرایی بهعمل آمد.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سجاد، ضمن عرض تسلیت این ایام جانسوز به دانشگاهیان، بر ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی و ترویج ارزشهای والای نهضت حسینی تأکید کرد.
معاونت دانشجویی و فرهنگی