رفتن به محتوای اصلی

خبرها

اطلاعیه امور مالی در خصوص انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰

معاونت مالی
-18
دوشنبه، ۴ بهمن ۰۰

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می‌رساند مراحل مختلف محاسبه و پرداخت شهریه به شرح زیر می‌باشد، لازم است دانشجویان این اطلاعیه را دقیقاً مطالعه و نسبت به رعایت آن اقدام نمایند.

الف ) محاسبه شهریه ترم
محاسبه شهریه ترم در صفحه پیش محاسبه شهریه در بخش مالی پورتال دانشجو قرار دارد که پس از انتخاب دروس مورد نظر میزان شهریه ترم محاسبه و مشخص می‌شود. دانشجویان عزیز می‌بایست قبل از شروع انتخاب واحد و در زمان مجاز نسبت به تکمیل موجودی حساب خود تا سقف مورد نیاز اقدام نمایند.
* تاکید می‌شود دانشجویان عزیز در بازه زمانی مجاز انتخاب واحد خود، فقط به میزان موجودی حساب خود قادر به انتخاب واحد می‌باشند، بنابراین توصیه می‌گردد جهت پیشگیری از هر گونه تأخیر در انتخاب واحد در بازه زمانی مشخص شده، موجودی حساب خود را به میزان مورد نیاز تکمیل نمایند. دانشجویان در بازه زمانی انتخاب واحد نیز امکان افزایش موجودی خود را جهت انتخاب دروس جدید دارند.

ب) پرداخت شهریه
پرداخت شهریه با هر یک از روش‌های زیر مقدور می‌باشد:
۱- پرداخت الکترونیکی (از طریق مرورگر فایرفاکس)
۲- واریز به حساب دانشگاه (۴۶۱۰۱۰۱۰/۶۷ بانک ملت) با شناسه پرداخت، از طریق مراجعه به شعب بانک ملت که در این روش با توجه به تأخیر در ثبت واریزی از سوی بانک، پرداخت بایستی حتماً دو روز قبل از انتخاب واحد انجام شده باشد.

* تأکید می‌شود، دانشجویان عزیز در روش پرداخت الکترونیکی حتماً از مرورگر فایرفاکس (موزیلا) استفاده نمایند.
* پرداخت با هر یک از روش‌ها، باید با ذکر نام، نام خانوادگی و شناسه پرداخت دانشجو انجام شود. عواقب هر گونه اشتباه در شماره حساب و یا شناسه پرداخت و…، که منجر به واریز وجه به حساب دیگر و یا منظور شدن وجه به حساب دانشجویی دیگر شود به عهده دانشجو خواهد بود.
* دانشجویان دقت نمایند پرداخت شهریه بایستی به طور کامل انجام پذیرد و در صورت مشکل در پرداخت شهریه با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند بابت بخشی از شهریه، دو فقره چک هر کدام حداکثر به مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای ماه‌های اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱ تهیه و به همراه برگه پیش محاسبه شهریه چند روز قبل از شروع انتخاب واحد خود به امور شهریه واقع در طبقه همکف ساختمان شماره ۱ (سلف سرویس) تحویل نمایند.

معاونت مالی