رفتن به محتوای اصلی

خبرها

اطلاعیه شماره سیزدهم معاونت آموزشی دانشگاه

دوشنبه، ۲ تیر ۹۹

با سلام

۱- پیرو اطلاعیه قبلی کلیه کلاسها تا پایان هفته ۱۶ (۱۲ تیر) بصورت مجازی برگزار خواهد شد. با توجه به برگزاری کلیه امتحانات به صورت مجازی، بارم امتحان پایان ترم با تاکید بر در نظر گرفتن ارزیابی مستمر در اختیار اساتید خواهد بود. شرکت در کلاسهای هفته جاری و هفته آینده از اهمیت ویژه از نظر مطالب انتهایی دروس و کسب نمرات ارزشیابی مستمر خواهد داشت.

۲- نظرخواهی از كيفيت تدريس و شيوه آموزش اساتيد دانشگاه در نيمسال جاری، از ۳ تیر ماه در پورتال شما بر مبنای سوالات اصلاح شده مبتنی بر آموزش مجازی فعال خواهد شد و تا روز جمعه ۲۰ تیر ماه ادامه دارد. از شما عزيزان دعوت می‌شود با تكميل ارزشيابی اساتيد، دانشكده‌ها و گروه‌های آموزشی را در پيشبرد اهداف علمی و بهبود كيفيت آموزشی دانشگاه ياری فرماييد. دانشجويانی كه به هر دليلی در ارزشيابی شركت نكنند قادر به مشاهده نمرات خود قبل از تاييد مديريت آموزشی نمی‌باشند. يادآوری می‌شود كه اطلاعات ارائه شده توسط دانشجويان كاملا محرمانه بوده و نتيجه ارزشيابی بصورت كلی و بدون نام دانشجو پس از تاييد نمرات به اساتيد محترم اعلام می‌گردد.

۳- مجدد یاداوری می شود که دروس عملی براساس اعلام نظر اساتید و تایید دانشکده ها به شکل مجازی در حال برگزاری است. لذا دانشجویان مشارکت لازم را در کلاسها داشته باشند. ادامه این دروس، بعد از امتحانات براساس وضعیت بیماری در شهر مشهد مجازی یا حضوری برگزار خواهد شد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه