رفتن به محتوای اصلی

خبرها

اطلاعیه شماره ۱۴ معاونت آموزشی در خصوص سامانه امتحانات

چهارشنبه، ۱۱ تیر ۹۹

۱- با تلاش تیم آموزش مجازی دانشگاه، به ویژه آقای دکتر نوری (مدیر آموزش مجازی دانشگاه) و خانم مهندس اسلامی (مدیر انفورماتیک دانشگاه) سامانه مدیریت محتوای دانشگاه سجاد آماده بهره برداری شده است. آدرس سامانه https://vu.sadjad.ac.ir است (ترجیحا از مرورگر کروم استفاده شود). برای ورود از همان نام کاربری و پسورد سامانه آنلاین کلاسها (ادوب) استفاده نمایید. ممکن است درسی را درخواست حذف داده باشید ولی همچنان در لیست دروس وجود داشته باشد، به این دروس کاری نداشته باشید، کارشناسان آموزش دانشگاه در حال حذف این دروس هستند.

۲- پیرو اطلاعیه قبلی کلیه کلاسها اعم از تئوری و عملی تا پایان هفته ۱۶ (۱۲ تیر) بصورت مجازی برگزار خواهد شد. لیکن ممکن است اساتید محترم برای آشنایی بیشتر دانشجویان با سامانه امتحانات و پیشگیری از مشکلات احتمالی در امتحان پایان ترم و همچنین کم کردن سهم محتوا و نمره پایان ترم، برای هفته آینده امتحانات کوتاهی را برگزار نمایند.

۳- نظرخواهی از كيفيت تدريس و شيوه آموزش اساتيد دانشگاه در نيمسال جاری، از 3 تیر ماه در پورتال شما بر مبنای سوالات اصلاح شده مبتنی بر آموزش مجازی فعال شده است و صرفا تا روز جمعه 20 تیر ماه ادامه خواهد داشت. از شما عزيزان دعوت می‌شود با تكميل ارزشيابی اساتيد، دانشكده‌ها و گروه‌های آموزشی را در پيشبرد اهداف علمی و بهبود كيفيت آموزشی دانشگاه ياری فرماييد. دانشجويانی كه به هر دليلی در ارزشيابی شركت نكنند قادر به مشاهده نمرات خود قبل از تاييد مديريت آموزشی نمی‌باشند. يادآوری می‌شود كه اطلاعات ارائه شده توسط دانشجويان كاملا محرمانه بوده و نتيجه ارزشيابی بصورت كلی و بدون نام دانشجو پس از تاييد نمرات به اساتيد محترم اعلام می‌گردد.

۴- آخرین مهلت حذف درس پنجشنبه 12 تیر می باشد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه