رفتن به محتوای اصلی

خبرها

اطلاعیه شماره ۱۶ معاونت آموزشی دانشگاه: گزارش روز اول برگزاری امتحانات و یادآوری نکات مهم

شنبه، ۲۱ تیر ۹۹

دانشجویان گرامی

با تلاش بیش از یک ماهه تیم آموزش مجازی دانشگاه برای سامانه امتحانات، همراهی خوب اساتید در طراحی امتحانات، تلاش خوب کارکنان در امر پشتیبانی و همکاری خوب شما دانشجویان، امروز اولین تجربه برگزاری امتحان مجازی در دانشگاه سجاد به شکل رضایت بخش رقم خورد. در مجموع امتحانات امروز، 1253 امتحان برای دانشجویان انجام شد.

البته با وجود رضایت کلی، موارد اشکالی از سمت دانشجویان و اساتید وجود داشت که امیدواریم با تلاش بیشتر اساتید و دانشجویان شاهد حذف این اشکالات در روزهای آتی باشیم. در این خصوص دلایل مشکلات دانشجویان امروز بصورت خلاصه زیر اعلام می گردد:

1- بعضی از دانشجویان با VPN می خواستند وارد بشوند یا حتی نمونه هایی بود که بدون VPN وارد شده بودند بعد که VPN رو روشن کرده بودند دچار مشکل شده بودند. مجددا تاکید می شود که در زمان امتحان از VPN استفاده نشود.

2- یکسری از فایل هایی که دانشجو ها برای امتحانات تشریحی فرستاده بودند در فرمت مشکل داشته و برای اساتید باز نمی شد. لذا دانشجویان حتما باید بررسی کنند که فایلی که ارسال می کنند دارای فرمت درست باشه.

3- اگر مشاهده کردید که فایل رو نمی توانید آپلود کنید یا اینکه عکس پاسخ رو نمی توانید در باکس نوشته ها بیارید، یکبار صفحه رو Refresh کنید.

4- بالا بودن حجم فایلهای ارسالی که فرایند ارسال را طولانی و یا با مشکل همراه می کند. حجم فایل ارسالی رو کنترل کنید که زیر یک مگا بایت باشد.

5- حتما در پایان امتحان خود، دکمه اتمام آزمون را بزنید تا اطلاعات امتحان شما بدرستی و کامل ثبت گردد.

6- برای کنترل زمان امتحان خود فقط به تایمر معکوسی که در زمان امتحان شما در سامانه قرار دارد توجه کنید. به زمان بسته شدن آزمون کاری نداشته باشید.

7- در صورت بروز مشکل در زمان امتحان، مراتب را از طریق استاد خود و مسیر ارتباطی دیگر که توسط ایشان به شما اعلام شده است، در میان بگذارید.

8- بی اطلاعی از نحوه کار با سامانه و شرایط امتحانات که مجددا به دانشجویان یاداوری می شود که کلیه فیلم های آموزشی، دستورالعمل و همچنین اطلاعیه شماره 15 معاونت آموزشی را به دقت مطالعه نمایید.

9- درصد کمی از دانشجویان که در روزهای آتی امتحان دارند، تاکنون وارد سامانه نشده اند. به این دانشجویان توصیه اکید می شود که حتما با ورود به سامانه و توجه به بند8 شرایط آشنایی با محیط امتحان را برای خود فراهم کنید.

معاونت آموزشی دانشگاه