پیرو تشکیل جلسه شورای آموزشی دانشگاه در خصوص موارد زیر تصمیم گیری شد:
۱- دانشجویانی که تمایل به حذف ترم دارند، درخواست خود را بصورت کتبی و در قالب فرمی که برای همین منظور تدوین شده است به معاونت آموزشی دانشگاه تحویل دهند تا پس از طرح در شورای آموزشی بررسی و تصمیم گیری شود. با توجه به محدودیت کاری، برای این منظور از روز شنبه ۳۰فروردین در روزهای شنبه، یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۹تا ۱۳و حداکثر تا ۱۵اردیبهشت امکان ارائه درخواست وجود دارد.
۲- درخواست حذف درس به مانند نیمسالهای گذشته از هفته هشتم آموزشی امکان پذیر است.
۳- دانشجویان دارای شرایط خاص انتخاب واحد که بدلیل شروع تعطیلی در اسفند نتوانسته اند تقاضای خود را ارائه دهند، حداکثر تا روز شنبه ۳۰ فروردین می توانند درخواست افزایش واحد درسی خود را از طریق دانشکده خود یا دفتر معاونت آموزشی ارائه دهند. این درخواستها در جلسه شورای آموزشی مورخ ۳۱فروردین بررسی خواهد شد.
۴- تصمیم گیری در خصوص برگزاری مجازی حل تمرین ها و جلسات دفاع پایان نامه و همچنین کلاسهای جبرانی و فوق العاده در جلسه شورای آموزشی ۳۱فروردین انجام خواهد شد.
۵- کلیه کلاسهای دروس عمومی ۲واحدی (مجموعه دروس معارف) از روز شنبه ۳۰فروردین در همان ساعت برنامه کلاسی شروع خواهد شد.
برای کلیه دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده های محترمشان سلامتی آرزومندیم.
معاونت آموزشی دانشگاه
سهشنبه، ۲۶ فروردین ۹۹