رفتن به محتوای اصلی

خبرها

اطلاعیه شماره 3 معاونت آموزشی در خصوص کلاسهای مجازی

جمعه، ۱۵ فروردین ۹۹

دانشجویان گرامی برای تسریع در استفاده از کلاسها، حتما فیلم های آموزشی که در پورتال پویا قرار دارد را با دقت مشاهده نمایند.

با توجه به درخواستهای متعدد دانشجویان گرامی در 24 ساعت گذشته موارد زیر در تکمیل اطلاعیه قبلی به اطلاع می رسد:

1- پیرو اطلاعیه اسفندماه کلیه دانشجویانی که دروس 2 واحدی عمومی (7 درس مربوط به گروه معارف) را در این نیمسال انتخاب کرده اند موظف به حضور در کلاسهای مجازی دفتر نهاد بوده اند. کلاسهای مجازی این دروس در دانشگاه در هفته های بعدی تشکیل خواهد شد که بعد از تعریف کلاسها اطلاع رسانی خواهد شد.

2- دانشجویانی که مشکل رمز عبور سیستم پویای خود را دارند کافیست درخواست خود را از طریق کاربری تلگرام روابط عمومی اطلاع دهند تا کارشناسان آموزش برای رفع مشکل با آنها تماس بگیرند.

3- دانشجویان گرامی آخرین وضعیت تاییدیه انتخاب واحد خود را بررسی کنند. در صورتیکه درس نظری دارند که در لیست دروس مجازی خود (به جز دروس عمومی 2 واحدی ) وجود ندارد مراتب را به روابط عمومی اطلاع دهند.

4- در صورتیکه دانشجوی ترم آخر هستید و مشکلی در انتخاب واحد شما وجود دارد مراتب را از طریق پورتال پویای خود، درخواست آموزشی، درخواست به معاونت آموزشی ثبت نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان به صورت دورکاری مشکل را بررسی نمایند.

5- برای دانشجویان راکدی که انتخاب واحد دارند، با پیگیری انجام شده صفحه دروس مجازی حاوی کلیه اطلاعات لازم قابل مشاهده شده است. این دانشجویان هر چه سریعتر درخواست اعاده به تحصیل خود را در پورتال پویا ثبت کنند تا کارشناسان کمیسیون موارد خاص دانشگاه بصورت دورکاری درخواستها را بررسی نمایند.

6- در خصوص حذف درس یا دروس، طبق بند7 اطلاعیه قبلی تصمیم گیری خواهد شد. پیشنهاد می شود فعلا دانشجویان در کلیه کلاسهای مجازی حضور فعال داشته باشند و ما را در برگزاری کلاسها یاری نمایند.

7- تاکید می شود که دانشجویان در کلاسها بصورت آنلاین حضور کامل داشته باشند. فایل کامل کلاسها طبق بند 5 اطلاعیه قبلی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

8- فایل های تدریس کلاسها در صورت صلاحدید اساتید محترم از طریق سامانه مجازی و توسط اساتید قابل ارسال برای دانشجویان می باشد.

9- در خصوص دروس معرفی به استاد و غیر حضوری باید در شورای آموزشی تصمیم گیری شود. نتیجه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

10- در خصوص رایگان شدن یا ارزانتر شدن ترافیک اینترنت مورد استفاده در سامانه مجازی مکاتبات لازم با وزارت علوم صورت گرفته است. منتظر نتیجه هستیم.

معاونت آموزشی دانشگاه