رفتن به محتوای اصلی

خبرها

اطلاعیه مهم انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۸-۹۷

پنج‌شنبه، ۱۱ بهمن ۹۷

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می‏رساند مراحل مختلف انتخاب واحد به شرح زیر می‏باشد لازم است که دانشجویان این اطلاعیه را دقیقاً مطالعه و نسبت به رعایت آن اقدام نمایند.

الف ) محاسبه شهريه ترم

محاسبه شهريه ترم در صفحه پيش محاسبه شهريه در بخش مالي پورتال دانشجو قرار دارد که پس از انتخاب دروس مورد نظر ميزان شهريه ترم آينده قابل محاسبه و مشخص می شود که دانشجویان عزیز می بایست قبل از انتخاب واحد در زمان مجاز نسبت به تکمیل موجودی حساب خود تا سقف مورد نیاز اقدام نمایند.

* تاکید می‏شود دانشجویان عزیز در بازه زمانی مجاز انتخاب واحد خود، فقط به میزان موجودی حساب خود قادر به انتخاب واحد می باشند. بنابراین به دانشجویان توصیه می گردد جهت پیشگیری از هر گونه تاخیر در انتخاب واحد در بازه زمانی، موجودی حساب خود را به میزان مورد نیاز تکمیل نمایند. دانشجویان در بازه زمانی انتخاب واحد، امکان افزایش موجودی خود را جهت انتخاب دروس جدید دارند.

ب) پرداخت شهريه

پرداخت شهريه با هر يك از روشهاي زير مقدور مي باشد:

  • پرداخت الكترونيكي (با توجه به آنلاین بودن پیشنهاد می‏شود از این روش استفاده شود.)
  • واريز به حساب دانشگاه ( ۶۷/۴۶۱۰۱۰۱۰ بانك ملت) که در این روش با توجه به تاخیر در ثبت واریزی از سوی بانک، پرداخت بایستی حتماً دو روز قبل از انتخاب واحد انجام شده باشد.

* پرداخت با هر يك از روشهاي، بايد با ذكر نام و نام خانوادگي و شناسه واريز دانشجو انجام شود. عواقب هر گونه اشتباه در شماره حساب و یا شناسه واريز و غيره، که منجر به واریز وجه به حساب دیگر و یا منظور شدن وجه به حساب دانشجویی دیگر شود به عهده دانشجو خواهد بود.

* دانشجويان دقت نمايند، پرداخت شهريه دانشجو بايد بصورت كامل انجام پذيرد و در صورت داشتن مشكل در اين خصوص به صورت حضوري با در دست داشتن پرینت پیش محاسبه شهریه به امور شهریه (ساختمان ۲ طبقه همکف آتلیه) مراجعه فرمایند.

ج) انتخاب واحد

انتخاب واحد از طریق اینترنت ۹۷/۱۱/۱۳ الی ۹۷/۱۱/۲۰ طبق برنامه زمانی اعلام شده انجام خواهد شد.

د) شروع کلاس­ها

شروع کلیه كلاسها اعم از دروس نظری، کارگاهی و آزمایشگاهی نيمسال دوم ۹۸-۹۷ از تاريخ یک­شنبه ۹۷/۱۱/۲۱ می باشد. (بجز دروس تربیت بدنی که تاریخ شروع آنها ۹۷/۱۲/۴ می­باشد.)

نکته مهم: مسئولیت انجام هرگونه فعالیت از طریق پورتال دانشجویی به عهده خود دانشجو است. لذا جهت جلوگیری از هرگونه اخلال در انتخاب واحد، دانشجویان گرامی در حفظ و نگهداری کلمه عبور خود دقت کافی به عمل آورند.