رفتن به محتوای اصلی

خبرها

انتصاب سرکار خانم دکتر سارا رحمانی به سمت مدیر گروه معماری و شهرسازی

روابط عمومی
-18
پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۰۰

در حکمی که از سوی دکتر محسن قاینی معاون آموزشی دانشگاه سجاد صادر شد، دکتر سارا رحمانی به مدت دو سال به سمت مدیر گروه معماری و شهرسازی دانشگاه منصوب شد. در این حکم آمده است:

با سلام؛
احتراماً با توجه به سوابق بسیار خوب شما به پیشنهاد ریاست محترم دانشکده عمران، معماری و شهرسازی و موافقت ریاست محترم دانشگاه از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ به مدت دو سال به سمت مدیر گروه معماری و شهرسازی منصوب می‌شوید.

امیدوارم که سطح علمی، آموزشی و پژوهشی گروه مربوطه تحت مدیریت و نظارت شما و هماهنگی‌های لازم با ریاست محترم دانشکده همچون گذشته ارتقاء چشمگیری داشته باشد. برای شما از درگاه خداوند متعال در همه امور، به ویژه در این سمت آرزوی موفقیت می‌نمایم.

دکتر محسن قاینی معاون آموزشی دانشگاه سجاد، طی پیامی از زحمات بی‌دریغ سرکار خانم مهندس شریف زاده مدیر سابق گروه معماری و شهرسازی تقدیر نمود. متن پیام به شرح ذیل است:

با سلام و آرزوی بهروزی؛
بر خود لازم می‌دانم از زحمات صادقانه شما در طول مدت تصدی به عنوان مدیر گروه معماری و شهرسازی تشکر نمایم. امید است با یاری جستن از الطاف الهی و استفاده از تجربیات ارزنده‌تان همواره شاهد موفقیت و توسعه بیش از پیش دانشجویان در عرصه‌های علمی و پژوهشی باشیم.

روابط عمومی