رفتن به محتوای اصلی

خبرها

انجام امور آموزشی بصورت دورکاری از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۶

معاونت آموزشی
-18
سه‌شنبه، ۵ مرداد ۰۰

اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه

دانشجویان گرامی

با سلام

ضمن آرزوی سلامتی برای شما و خانواده‌های محترم، با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا در مشهد و پیرو دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی فعالیت‌های حضوری در شهرهای قرمز در دانشگاه‌ها، این معاونت تلاش حداکثری خود را برای انجام امور آموزشی انجام داده است. در این راستا موارد زیر جهت انجام صحیح روند امور آموزشی بیان می‌گردد:

۱- کلیه درخواست‌های آموزشی بصورت الکترونیکی از طریق پورتال پویا بخش درخواست‌های آموزشی قابل ثبت است. کارشناسان و مدیران درخواست‌ها را در اولین فرصت ممکن بررسی و انجام می‌دهند. درخواست‌های فعال شامل موارد زیر است:

گواهی اشتغال به تحصیل، معرفی به استاد (تا پایان هفته سوم ترم تابستان)، ریز نمرات، انصراف، مرخصی ترم، تطبیق واحد، حذف درس غائب- ترم‌های گذشته، اعاده به تحصیل (برای دانشجویان اخراجی)، درخواست مالی، دفاع نهایی پایان نامه (ارشد)، دفاع پیشنهاد پایان نامه (ارشد)، انتخاب استاد راهنما (ارشد)

۲- امکان دریافت فایل با فرمت پی دی اف و پرینت گواهی اشتغال به تحصیل مهر و امضا شده پس از تایید کارشناس اداره آموزش در پورتال پویا فراهم شده است. برای این منظور در همان بخش ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل، پس از تایید کارشناس آموزش، علامت چاپگر در ستون پرینت ظاهر می‌شود که با انتخاب آن گواهی قابل دریافت است.

۳- در صورتیکه درخواست یا صحبتی با دانشکده خود دارید که در مجموعه درخواست‌های بخش۱ نیست، می‌توانید از طریق «درخواست به دانشکده» در مجموعه درخواست‌های آموزشی اقدام کنید.

۴- در صورتیکه درخواست یا صحبتی با معاونت آموزشی دانشگاه دارید که در مجموعه درخواست‌های بخش۱ نیست، می‌توانید از طریق «درخواست به معاون آموزشی دانشگاه» در مجموعه درخواست‌های آموزشی اقدام کنید.

۵- جهت ارتباط با روابط عمومی دانشگاه می‌توانید درخواست‌های خود را به آی دی زیر ارسال نمایید:

https://t.me/pr_SUT

۶- در صورتیکه انجام درخواست شما مستلزم پرداخت شهریه می‌باشد (مانند معرفی به استاد، انصراف، مرخصی ترم) بایستی پرداخت الکترونیکی شهریه لازم را داشته باشید تا کارشناس امور شهریه بتواند درخواست شما را تایید کند.

۷- انجام فرم تسویه حساب با دانشگاه (ویژه دانش آموخته‌گان) بصورت الکترونیکی در حال انجام است. برای این منظور کافیست از پورتال پویا تقاضا ثبت گردد تا مراحل توسط کارشناسان بررسی و انجام گردد.

امید است با همکاری دانشجویان گرامی در ثبت صحیح و دقیق اطلاعات، کلیه درخواست‌های آموزشی به صورت غیر حضوری و در زمان مناسب انجام گردد.

برای کلیه دانشجویان گرامی، اساتید محترم و کارکنان عزیز و خانواده‌های محترمشان سلامتی آرزومندیم.

معاونت آموزشی