رفتن به محتوای اصلی

خبرها

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان خانه هم‌افزایی انرژی و آب و دانشگاه سجاد

معاونت پژوهشی
-18
سه‌شنبه، ۱۳ دی ۰۱

تفاهم‌نامه همکاری میان خانه هم‌افزایی انرژی و آب و دانشگاه سجاد امضاء شد و این دانشگاه به عضویت خانه هم‌افزایی انرژی و آب خراسان رضوی در آمد.

🔹تفاهم‌نامه‌ای با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای و فناوری بین خانه هم‌افزایی انرژی و آب با نمایندگی مهندس سعید سالمی (رئیس هیئت مدیره خانه) و دانشگاه سجاد با نمایندگی دکتر رضایی (رئیس دانشگاه) منعقد گردید.

🔹در این تفاهم‌نامه به لزوم استفاده از ظرفیت‌های نخبگان دانشگاهی و خبرگان صنعتی در راستای «حل مسائل و چالش‌های اساسی استان در حوزه آب و انرژی» از طریق ایجاد استارتاپ‌ها، تجاری‌سازی و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه بین دانشگاه سجاد و خانه هم‌افزایی تاکید ویژه شده است.

🔹در این جلسه دانشگاه سجاد به مدت ۵ سال به عضویت خانه هم‌افزایی در آمد و گواهی عضویت دانشگاه در خانه و همچنین کارت عضویت رییس دانشگاه در باشگاه اعضای خانه اهدا گردید.

🔹در ادامه ظرفیت‌های همکاری میان دانشگاه سجاد و خانه هم‌افزایی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای ستاد خانه هم‌افزایی به ارائه گزارشاتی در خصوص طرح‌های در دست اجرای خانه هم‌افزایی و دانشگاه پرداختند.

معاونت پژوهشی