رفتن به محتوای اصلی

خبرها

اولین دانشجوی دکتری دانشگاه سجاد فارغ التحصیل شد

روابط عمومی
-18
چهارشنبه، ۶ اسفند ۹۹

آقای دکتر علیرضا قانعی زاده به عنوان نخستین دانشجوی مقطع دکتری در رشته برق، گرایش الکترونیک، از رساله خود دفاع نمود. عنوان رساله «تحلیل، طراحی و ساخت بازیاب انرژی الکترومغناطیس فراسطح انعطاف پذیر» بود که تاکنون ۴ مقاله ISI از آن استخراج شده است. تکنولوژی ارائه شده بر اساس بازیابی انرژی الکترومغناطیس، نیاز به باطری در سنسورهای کم مصرف حوزه اینترنت اشیا را حذف می‌کند.قابل به ذکر است که این طرح برای اولین بار به منظور حل مشکل منابع انرژی در حوزه اینترنت اشیا بصورت انعطاف پذیر طراحی و پیاده سازی شده است.

هیات داوران مرکب از آقایان، دکتر محمود کمره‌‌ای (دانشگاه تهران)، دکتر حسین کشمیری (دانشگاه فردوسی)، دکتر ایمان احدی اخلاقی و دکتر عباس گلمکانی (دانشگاه سجاد) به این رساله درجه عالی را اعطا نمودند. همچنین راهنمایی این رساله را آقایان، دکتر خلیل مافی نژاد (دانشگاه سجاد) و دکتر مجتبی جودکی (دانشگاه فردوسی) به عهده داشتند.

هیئت محترم امنای دانشگاه سجاد در طی جلسه‌‌ای فارغ التحصیلی ایشان را تبریک گفته و در روز ۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ مصادف با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس از ایشان تقدیر و لوحی به ایشان تقدیم گردید.

جناب آقای دکتر مافی نژاد نیز ضمن تشکر از تلاش و پشتکار فراوان آقای دکتر قانعی زاده که منجر به چاپ رسیدن مقاله های بسیار ارزشمندی در بهترین ژورنال های دنیا شده است ، این موفقیت والا را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک گفتند .

روابط عمومی