رفتن به محتوای اصلی

خبرها

بازدید از نیروگاه بادی بینالود و کارخانه ایران خودرو

پنج‌شنبه، ۲۸ تیر ۹۷

با حضور جناب آقای دکتر براتی نماینده محترم استاندار خراسان رضوی در هیات امنای دانشگاه، مسوولین و مقامات استانی و اساتید هیات علمی دانشگاه صنعتی سجاد

1

دکتر علی حائریان اردکانی رئیس دانشگاه و نماینده انجمن علمی انرژی بادی ایران در دانشگاه صنعتی سجاد، به مناسبت روز جهانی انرژی باد (پانزدهم ژوئن) و با توجه به اهداف خود در گسترش دامنه‌ی آگاهی افراد جامعه و تبادل اطلاعات در خصوص انرژی‌های تجدیدپذیر به ویژه انرژی بادی، بازدیدی از نیروگاه بادی بینالود برای اساتید هیات علمی، مسوولین و مقامات استانی و صاحبان صنعت هماهنگ نمود.
این بازدید در روز شنبه ۹۷/۴/۲۳ با حضور جناب آقای دکتر براتی نماینده محترم استاندار در هیات امنای دانشگاه، اعضای هیات علمی دانشگاه و مسوولینی از استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل، شرکت برق استان، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، مرکز رشد پارک علم و فناوری، اداره محیط زیست و انرژی، و تعدادی از دست‌اندرکاران بخش خصوصی انجام شد.

pic2

pic4

در ادامه هیأت همراه بازدید مفصلی نیز از کارخانه ایران خودرو انجام دادند. کارشناسان و مسوولین فنی کارخانه توضیحات جامعی از بخش­های مختلف از جمله سالن بدنه، سالن رنگ، تست تخریب، اندازه­گیری و ... برای بازدیدکنندگان ارایه دادند.

pic5pic6pic7pic8