رفتن به محتوای اصلی

خبرها

بازدید معاون بورس و امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان از دانشگاه سجاد

روابط عمومی
-18
پنج‌شنبه، ۳ آذر ۰۱

دکتر سلمان پور، معاون بورس و امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، که به منظور شرکت در نشست مسئولان امور کنسولی دانشگاه‌های استان به مشهد سفر کرده بود، از دانشگاه سجاد دیدار و در نشستی با حضور برخی از مسئولین دانشگاه به بحث و گفتگو پرداخت.
درنشست برگزار شده آقای دکتر رضایی‌نیک رئیس دانشگاه، آقای دکتر محسن قاینی معاون آموزشی دانشگاه، آقای دکتر نوری سرپرست روابط عمومی دانشگاه، خانم دکتر صبوری سرپرست دانشجویان غیر ایرانی و خانم مهندس محمدی کارشناس دانشجویان غیر ایرانی حضور داشتند.
در ابتدای جلسه آقای دکتر قاینی دغدغه‌ها و مشکلات مربوط به دانشجویان غیر ایرانی را ذکر کردند و درخواست تسریع در امور مربوط به دانشجویان غیر ایرانی را داشتند.
سپس دکتر سلمان پور، علاوه بر پاسخ به دغدغه‌های دانشگاه، برنامه‌های وزارت عتف در حوزه بین الملل و جذب دانشجویان خارجی را مطرح نمود. وی به توضیح رویکردهای وزارت در امور بین الملل پرداخت و افزایش تعداد دانشجویان غیر ایرانی را از جمله اهداف سال ۱۴۰۱ ذکر نمود.
در ادامه، برخی از دانشجویان غیر ایرانی حاضر در جلسه، دغدغه‌ها و نکات مورد نظر خود را مطرح و به سوالات ایشان پاسخ داده شد.

روابط عمومی