مرکز آموزشهای آزاد
-18
دوشنبه، ۱ تیر ۰۵
دوره آموزشی «کار با دستگاههای بدنسازی» با هدف ارتقای مهارتهای تخصصی و افزایش دانش کاربردی علاقهمندان به حوزه ورزش، توسط مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه سجاد و با همکاری سالن ورزشی دانشگاه سجاد برگزار شد.
این دوره طی روزهای جمعه و شنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه با حضور علاقهمندان برگزار شد و شرکتکنندگان در یک دوره آموزشی پربار و کاربردی، با اصول صحیح کار با دستگاههای بدنسازی، نحوه استفاده اصولی از تجهیزات و نکات تخصصی مرتبط با تمرینات بدنسازی آشنا شدند.
تدریس این دوره بر عهده آقای دکتر نظری بود که با ارائه مطالب علمی و تجربیات تخصصی، فضای آموزشی مؤثر و ارزشمندی را برای شرکتکنندگان فراهم کردند.
این دوره آموزشی با استقبال مناسب شرکتکنندگان همراه بود و گامی مؤثر در مسیر توسعه آموزشهای مهارتی و کاربردی در حوزه ورزش و بدنسازی به شمار میرود.
مرکز آموزشهای آزاد