رفتن به محتوای اصلی

خبرها

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست دانشگاه سجاد

واحد روابط عمومی
-18
یکشنبه، ۲۷ تیر ۰۰

مراسم تودیع دکتر جواد رجبی‌­مندی (مدیر سابق حراست) و معارفه مهندس مصطفی عباسی (مدیر جدید حراست) دانشگاه سجاد در صبح روز شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ با حضور اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از مسوولین محترم حراست استان و نماینده محترم مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در امور دانشگاه‌­ها و موسسات آموزش عالی استان برگزار شد.

در این جلسه دکتر علی حائریان اردکانی رئیس دانشگاه نقش حائز اهمیت مدیر و مسوولین حراست دانشگاه‌­ها که وظیفه خطیر حفظ و ایجاد فضای امن و امنیت برای دانشگاهیان را عهده­‌دار می­‌باشند، را ارج دانستند و اعلام داشتند که شرایط در دانشگاه باید به گونه­‌ای فراهم شود که دانشجو بتواند با روحیه آرمان­‌گرایانه در فضای امن دانشگاه فعالیت و تحصیل کند و بی­‌شک این امر بدون همکاری و درایت مسوولین حراست دانشگاه‌­ها ممکن نیست.

در ادامه مسوولین محترم حراست استان نیز در خصوص جایگاه و اهمیت حراست و وظیفه خطیر مدیر حراست در حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب صحبت کردند.

طی این مراسم دکتر علی حائریان رئیس دانشگاه و همچنین مسوولین حراست استان از زحمات صادقانه و ارزشمند جناب آقای دکتر جواد رجبی­‌مندی تقدیر و تشکر کردند و برای آقای مهندس مصطفی عباسی، مدیر جدید حراست دانشگاه آرزوی موفقیت کردند.

واحد روابط عمومی