رفتن به محتوای اصلی

خبرها

تاريخ ارائه پايان‌نامه‌ها به صورت پوستر دانشجويان كارشناسی و كارشناسی‌ناپيوسته دانشكده برق و مهندسی پزشكی

یکشنبه، ۲۳ تیر ۹۸

تاريخ ارائه پايان‌نامه‌ها به صورت پوستر، به صورت نشان داده شده در جدول زیر می‌باشد.

نیمسال اخذ درس پروژه

تاریخ دفاع پوستر

مهلت تحویل فرم آمادگی دفاع پوستر

نیمسال دوم: بهمن ماه ۱۳۹۷

پوستر شماره ۲:

سه ­شنبه ۹۸/۶/۵ و ‌چهارشنبه ۹۸/۶/۶

دوشنبه ۹۸/۵/۲۸

نیمسال سوم: تیرماه ۹۸

پوستر شماره ۲:

سه­‌شنبه ۹۸/۶/۵ و ‌چهارشنبه ۹۸/۶/۶

دوشنبه ۹۸/۵/۲۸

پوستر شماره ۳:

شنبه ۹۸/۶/۳۰

شنبه ۹۸/۶/۲۳

جزئیات زمان­بندی و مکان اجرا به همراه لیست دانشجویان در اطلاعیه‌ه­ای چند روز مانده به ارائه اعلام خواهد شد.

دانشجویانی که لازم است تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند و یا می­خواهند در ترم تابستان دروسی را به صورت معرفی به استاد اتخاذ نمایند، لازم است که حتما از پروژه خود در جلسه دفاع پوستر شماره 2 (تاریخ: سه‌­شنبه ۹۸/۶/۵و ‌چهارشنبه ۹۸/۶/۶) دفاع کنند.

جهت قرار گرفتن در لیست ارائه پوستر دانشجویان بایستی پروژه خود را پیش از تاریخ تعیین شده در جدول فوق تحت عنوان "مهلت تحویل فرم آمادگی دفاع پوستر" آماده کرده، به استاد راهنما تحویل دهند. جهت تعیین استاد دفاع لازم است دانشجویان " فرم اعلام آمادگی دفاع پروژه­های کارشناسی (مختص دفاع پوستر)" را از انتشارات دریافت نموده و پس از تکمیل و تایید توسط استاد راهنما، حداکثر تا تاریخ تعیین شده در جدول فوق تحت عنوان "مهلت تحویل فرم آمادگی دفاع پوستر" به دبیر کمیته پروژه (دکتر نسیم روان شاد) به صورت حضوری تحویل دهند.

گزارش پايان نامه و پوستر‌ها مي‌بايست مطابق با قالب تعيين شده، که در بخش نگارش فني سایت دانشگاه اعلام شده است، آماده گردند.

توجه داشته باشید که دانشجوياني که در نیمسال بهمن درس پروژه را اتخاذ نموده­اند و موفق به تکميل آن تا روز ارائه پوستر شماره ۲ (تاریخ: سهٰ‌شنبه ۹۸/۶/۵و ‌چهارشنبه ۹۸/۶/۶) نمی‌شوند، درس پروژه برای ایشان حذف خواهد شد و لازم است دوباره در نیمسال­‌های آتی این درس را اخذ نمایند.

موفق باشيد،

نسیم روان­شاد- خردادماه ۱۳۹۸