رفتن به محتوای اصلی

خبرها

ثبت‌نام سفر زيارتی پياده‌روی اربعين حسينی

سه‌شنبه، ۲۴ مهر ۹۷

پیوست: ندارد
كلیه كاركنان و اعضای هیأت علمی محترم دانشگاه فردوسی مشهد
موضوع : اطلاعیه ثبت نام سفر زیارتی پیاده روی اربعین حسینی
بسمه تعالی
«هر كه دارد هوس كرب و بلا بسم الله»
همكاران ارجمند
با سلام و تحيّت
پیاده‎روی اربعین حسینی یادآور مصائب كاروان پر افتخار اهل بیت (ع) است و ما با حضور در كاروان پیاده‌روی، به همه مظلومان تاریخ بشریت پیام می‌دهیم كه، "هیهات من الذله" و به مولایمان امام حسین (ع) عرضه می‌داریم كه، "اگر در كربلا نبودیم تا حسینی باشیم، یاری‌مان نما تا رهرو زینب (س) باقی بمانیم".
پیرو توفیقات سالیان گذشته مجموعۀ دانشگاهیان مشهدالرضا (ع) در اعزام به كربلای معلی و مشاركت در كاروان پیاده ابا عبدالله الحسین (ع)، امسال نیز با تلاش جمعی از دوستان، تسهیلاتی در راستای اعزام دانشگاهیان و خانواده‌های محترم، تدارك دیده شد و از آن جایی كه نقش جامعه دانشگاهی در تأثیرگذاری علمی اربعین و انتشار پیام‌های مقاومت بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین ان‌شاءالله امسال، علاوه بر حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین، حتی‌الامكان در همایش بین‌المللی اربعین حسینی در دانشگاه نجف اشرف حضور فعّال خواهیم یافت (در صورت حضور فعال، اسكان مناسب در محل همایش موجود است).
زمان همایش: جمعه و شنبه قبل از اربعین (چهارم و پنجم آبان ماه؛ ۲۶ و ۲۷ اكتبر).
اطلاعات لازم در خصوص تسهیلات ایاب و ذهاب:
گزینه اول: قطار + اتوبوس (تركیبی)
۱-۱. تاریخ رفت، صبح چهارشنبه ۲ آبان و یا پنجشنبه ۳ آبان از مشهد مقدس- بازگشت و ورود به مشهد روز جمعه ۱۱ الی یكشنبه صبح ۱۳ آبان ماه (تاریخ‎ها قبل از واریز هزینه بلیط، تدقیق می‎گردد).
۱-۲. وسیله نقلیه قطار و اتوبوس (تركیبی زیر نظر رجا) از مشهد به كرمانشاه، كرمانشاه به مهران، مهران به نجف اشرف و برگشت از كربلای معلی به مهران، مهران به كرمانشاه و كرمانشاه به مشهد.
۱-۳. مبلغ بین یك میلیون تا یك میلیون و صد هزار تومان (بنا به نوع كوپه، ۴ نفره یا ۶ نفره)
گزینه دوم: هواپیما به صورت مستقیم از مشهد به نجف و بالعكس
۲-۱. مبلغ تقریبی: دو میلیون و پانصد هزار تومان تا سه میلیون تومان
۲-۲. تاریخ رفت، پنجشنبه ۳ آبان و تاریخ برگشت پنجشنبه ۱۰ آبان (تاریخ‌ها احتمالی است؛ پس از ثبت نام اوّلیه و قبل از واریز هزینه بلیط، تدقیق می‎گردد).
توضیحات لازم:
۱. خدمات و تسهیلات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با همكاری ستاد علميِ مردمی اربعین كشور در دانشگاه فردوسی تهیه بلیت رفت و برگشت است. لازم به ذكر است تهیه بلیت به صورت انفرادی بسیار مشكل و وقت گیر است و معمولاً در ایام اربعین از قیمت متعارف بسیار بالاتر است.
۲. تهیه ویزا به عهدۀ زائران محترم می‌باشد. می‌توانید قبل از اقدام با دفتر نهاد مشورت نمایید.
۳. در ایام اربعین (سفر پیاده) كاروان رسمی (دولتی) وجود ندارد و سفر پیش رو نیز بر اساس تمایلِ افراد ثبت نام كننده به طور گروهی دوستانه و یا حتی كاملاً انفرادی صورت می‌پذیرد. در هر صورت دفتر نهاد صرفاً بلیت رفت و برگشت را با هماهنگی (رجا) و یا شركت های هواپیمایی اطلاع رسانی خواهد نمود.
۴. زمان ثبت نام:
۴-۱. تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه
۴-۲. در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت، اولویت بندی بر اساس زمانِ ثبت نام خواهد بود.
۵. نحوه ثبت نام:
متن زیر را به اتوماسیون اداری آقای علی شریف جمعه ارسال نمائید.
بسمه تعالی
اینجانب ...................................................................... و اعضای خانواده مجموعاً ........................................
محل كار ...................................................................... شماره تلفن .............................................................
گزینه‌های زیر را به ترتیب اولویت انتخاب قطعی می‌نمایم.
۱. اولویت اول:
۲. اولویت دوم:
توضیحات متقاضی محترم:
جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‎های زیر تماس حاصل بفرمایید.
آقای شریف جمعه: داخلی ۶۴۲۴ و تلفن همراه ۰۹۰۳۷۳۴۶۱۹۶