رفتن به محتوای اصلی

خبرها

حذف و اضافه موارد خاص نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱

معاونت آموزشی
-18
شنبه، ۲ مهر ۰۱


۱- موارد خاص تنها شامل دانشجویان ذیل می‌شود و با درخواست سایر دانشجویان مخالفت خواهد شد:

• دانشجویان معدل الف که مایل هستند بیش از ۲۰ (بیست) واحد اخذ کنند.

• دانشجویانی که واحدهای درسی باقیمانده (اعم از پروژه و کارآموزی) آن‌ها کمتر از ۲۴ (بیست و چهار) واحد بوده و مایل هستند با اخذ تمام این واحدها در نیمسال جاری فارغ‌التحصیل گردند.

• دانشجویانی که مایل هستند از سایر دانشکده‌ها (با تأیید مدیر محترم گروه مربوطه) و یا مقطع کارشناسی‌ارشد (با تأیید استاد محترم درس) به عنوان درس اختیاری اخذ کنند.

دانشجویانی که به دلیل محدودیت‌هایی که در آنها مسؤول نمی‌باشند، تابحال کمتر از ۱۴ (چهارده) واحد اخذ کرده‌اند.

۲- دانشجویانی که مشمول موارد ذکر شده می‌باشند، لازم است از طریق پورتال خود فرم درخواست انتخاب واحد موارد خاص بصورت الکترونیکی و طبق توضیحات آن تکمیل کنند. امکان ثبت درخواست از ساعت ۹ روز شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ فعال شده و حداکثر تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ مهلت ثبت دارد.

۳- لازم است دانشجویان پس از تایید دانشکده ضمن مطالعه دقیق توضیحات دانشکده مراحل تسویه حساب شهریه را سریعا انجام دهند تا پس از تایید امور شهریه تغییرات مورد تایید دانشکده توسط آموزش در انتخاب واحد اعمال گردد.

۴- در تغییرات درخواستی لازم است تمام قوانین آموزشی اعم از پیش‌نیازی و هم‌نیازی، سقف واحد مجاز، عدم تداخل و… رعایت شود. مسؤولیت عدم رعایت این قوانین تماماً بر عهده دانشجو می‌باشد. البته لازم به ذکر است، دانشجویان عزیز در نیمسال آخر می‌توانند دروس پیش‌نیاز را به صورت هم‌نیاز اخذ کنند.

۵- دانشجویان موارد خاص مشمول بند ۱ تنها یک بار می‌توانند با تکمیل فرم مذکور، درخواست تغییر در برنامه خود را ثبت کنند.
۶- تغییر گروه درس امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۷- با توجه به اینکه بررسی درخواست‌ها توسط دانشکده زمان بر می‌باشدبه منظور تسریع در پاسخ دهی به درخواست‌ها، از مراجعه حضوری و تماس تلفنی برای پیگیری خود داری کنید و صرفا از طریق پورتال پویا مراحل درخواست خود را پیگیری نمایید.

معاونت آموزشی