رفتن به محتوای اصلی

خبرها

حضور مركز تحقيقات سجاد در گردهمایی ارائه فناوری‌های نوين در پيشگيری و مبارزه با قاچاق كالا و ارز

دوشنبه، ۱۱ آذر ۹۸

گردهمايی ارائه فناوری‌های نوين در پيشگيری و مبارزه با قاچاق كالا و ارز در روز‌های ۴، ۵ و ۶ آذر سال ۹۸ در محل صندوق نوآوری و شكوفایی و با همكاری ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز برگزار شد.

اين گردهمایی با هدف استفاده از دانش و نوآوری در مدل بهينه پيشگيری و مقابله با قاچاق كالا و ارز و در محور‌های حفاظت فيزيكی، كشف و شناسایی، انبارداری هوشمند، بازرسی در سطح عرضه، پايش مرزها، هوشمندسازی نظارت بر ترانزيت و لجستيك، بهينه‌سازی امحا و بازيابی و ... برگزار شد.

در اين گردهمایی و نمايشگاه، بيش از ۱۰۲ شركت دانش‌بنيان محصولات خود را در اين حوزه ارائه نمودند. شركت مهندسی برق و الكترونيک سجاد (مركز تحقيقات سجاد) نيز در اين نمايشگاه محصولات سيپاد و ردياب خودرویی (رديابز) را رونمایی كرد. جناب آقای دكتر ستاری (معاونت علمی رياست جمهوری)، سرتيپ هاديانفر (رئيس پليس راهور) و مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق كالا و سوخت نيز از غرفه مركز تحقيقات سجاد بازديد نمودند. همچنين در اين گردهمایی، تفاهم‌نامه همكاری بين شركت مهندسی برق و الكترونيک سجاد و سازمان شهرداری‌ها و دهياری‌های كشور در جهت توليد انبوه محصول سامانه يكپارچه پايش عملكرد ناوگان حمل و نقل برون شهری (سيپاد) منعقد گرديد.