رفتن به محتوای اصلی

خبرها

زمان بندی انجام مصاحبه دکترای تخصصی ۱۳۹۹

مدیریت تحصلات تکمیلی
-18
پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۹۹

باسمه تعالی

ضمن تسلیت ایام اربعین حضرت سیدالشهدا، امام حسین (ع)، زمان‌بندی انجام مصاحبه تخصصی مقطع دکترای دانشگاه سجاد برای متقاضیان به شرح زیر انجام پذیرفته است. در این راستا، توجه متقاضیان محترم را به نکات بسیار مهم جلب می‌نماید:

۱- برای هر فرد، یک جلسه ۲۰ دقیقه‌ای پیش بینی شده است. بدلیل اینکه ممکن است برخی از جلسات مصاحبه تشکیل نشده و یا زمان کوتاهتر یا طولانیتری داشته باشد، امکان جابجایی در زمان وجود دارد و به همین دلیل، لازم است متقاضیان محترم حداقل ۹۰ دقیقه قبل از زمانی که به آنها اختصاص یافته است، در لینک زیر حضور داشته باشند:

https://vc1.sadjad.ac.ir/class-ee

لازم به تذکر است که این لینک، به عنوان تالار انتظار در نظر گرفته شده است و زمانی که نوبت به مصاحبه متقاضی برسد، توسط مدیر جلسه به لینک تالار اصلی جهت مصاحبه راهنمایی خواهد شد.

۲- تمام متقاضیان محترم باید جهت انجام مصاحبه در تاریخ مذکور، به تجهیزاتی که در ادامه تشریح شده است، مجهز باشند:

· یک دستگاه کامپیوتر شخصی، لپ‌تاپ، نوت‌بوک یا هر وسیله دیگری که امکان به اشتراک گذاردن صفحه desktop و یا نرم‌افزارهای اجرا شده در آن وجود داشته باشد. · نرم افزار adobe connect برای امکان ورود به جلسه مصاحبه باید بر روی سیستم متقاضی نصب شده باشد و متقاضی مهارت استفاده از این نرم افزار را داشته باشد. · تجهیزاتی برای به اشتراک گذاردن صدا و تصویر، یعنی میکروفن و وب‌کم الزامی است. · اینترنت با سرعت مطلوب به نحوی که خللی در برقراری ارتباط و قطعی صدا یا تصویر یا مدارک به اشتراک گذارده شده بوجود نیاید.

۳- متقاضیان محترم باید تمامی مدارکی که در سایت دانشگاه هنگام ثبت نام از آنها خواسته شده بود را به صورت فایل‌های الکترونیکی بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خویش جمع آوری کرده و در هنگام مصاحبه، در صورت لزوم آنها را به نمایش بگذارند. علاوه بر آن، به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که آن دسته از متقاضیان که مورد پذیرش نهایی دانشگاه قرار بگیرند، باید حتماً اصل مدارک و یا کپی برابر با اصل شده آنها را در هنگام ثبت نام به دانشگاه ارایه نمایند. در غیر اینصورت و یا در صورت مغایرت داشتن مدارک تسلیمی، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه مجاز است در هر زمان پذیرش آنها را لغو کرده و مراتب را گزارش نماید.

۴- در صورتی بروز هر گونه اشکال و یا سوال درباره انجام مصاحبه، در ساعت اداری از روز شنبه ۱۲ مهرماه تا روز دوشنبه ۱۴ مهرماه با آی دی ne34914086@ در تلگرام در ارتباط باشید. [سرکار خانم دکتر اقبال – دبیر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق و مهندسی پزشکی].

مدیریت تحصلات تکمیلی