رفتن به محتوای اصلی

خبرها

شرایط و ضوابط بازگشت به آموزش حضوری در نیمسال جاری

معاونت آموزشی
-18
پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ۰۰

قابل توجه دانشجویان گرامی

با سلام و آرزوی سلامتی برای کلیه دانشجویان گرامی؛

پیرو مصوبات شورای آموزش عالی استان در خصوص بازگشت به آموزش حضوری، بررسی شورای آموزشی دانشگاه و تصویب هیات رئیسه دانشگاه موارد زیر در خصوص پیشبرد آموزش دانشگاه در ادامه نیمسال جاری اعلام می‌گردد:
۱- محور اصلی تصمیمات توجه به سلامت خانواده دانشگاه اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان می‌باشد. بر این اساس دانشگاه با رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، اصول بهداشتی، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی فرآیند بازگشت به آموزش حضوری را برنامه ریزی می‌کند. لازم است که دانشجویان و اساتید نیز کلیه نکات مربوطه را رعایت کنند.
۲- شرط لازم حضور اساتید و دانشجویان در دانشگاه تکمیل واکسیناسیون، رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی است.
۳- کلیه جلسات دفاع پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
۴- امتحان جامع دکتری در نیمسال جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
۵- کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به شرط انجام واکسیناسیون می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۱۹ از سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه استفاده کنند.
۶- دانشجویان کارشناسی که طبق نظر گروه آموزشی برای انجام پایان نامه خود نیاز به استفاده از آزمایشگاه‌ها یا کارگاه‌ها را دارند، می‌توانند با تکمیل فرم مربوط به مدیر آزمایشگاه‌های دانشگاه مراجعه نمایند.
۷- مطابق با مصوبه شورای آموزش عالی استان، کلیه کلاس‌های دروس نظری در کلیه مقاطع در نیمسال جاری به صورت مجازی ادامه می‌یابد.
۸- دروس عملی به صورت حضوری یا ترکیبی حضوری-مجازی ادامه خواهد داشت که جزئیات آن توسط اساتید محترم به دانشجویان در کلاس‌ها اطلاع رسانی می‌شود.
۹- براساس اعلام اولیه وزارت علوم، دانشگاه کلیه برنامه ریزی‌های لازم را برای برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری انجام داده است. لیکن در این زمینه تابع مصوبات شورای آموزشی عالی استان خواهیم بود.
۱۰- دانشجویان گرامی جهت ثبت وضعیت واکسیناسیون خود، هر چه سریع‌تر به پرتال پویا مراجعه کنید.
۱۱- برنامه حضور اعضای هیات علمی جهت هر گونه رفع اشکال درسی و علمی هفته آینده اعلام می‌گردد.
۱۲- در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای دانشجویان گرامی، مجدد تاکید می‌گردد که شرط لازم حضور در دانشگاه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون است.

معاونت آموزشی دانشگاه

معاونت آموزشی