رفتن به محتوای اصلی

خبرها

مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز دانشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

واحد روابط عمومی
-18
سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۰۰

مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز دانشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۰ با حضور ریاست محترم دانشگاه، اعضای هیأت موسس دانشگاه، معاون آموزشی دانشگاه، رؤسای دانشکده‌ها و مدیران گروه برگزار گردید و از ۸۹ نفر از دانشجویان ممتاز با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم جناب آقای دکتر حائریان ریاست محترم دانشگاه از تلاش‌های این دانشجویان تشکر کرده و این موفقیت را به ایشان و خانواده‌های محترم تبریک گفتند. در ادامه مراسم معاونت محترم آموزشی، جناب آقای دکتر قاینی در خصوص نحوه انتخاب دانشجویان ممتاز صحبت کردند. ایشان اشاره کردند ملاک انتخاب دانشجویان ممتاز، معدل کل تا پایان نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بوده است. به طوری‌که بر اساس تعداد دانشجویان در هر رشته و ورودی و به شرط معدل کل حداقل ۱۷ حدود سه درصد از دانشجویان انتخاب شدند. ایشان ضمن تبریک به این دانشجویان و خانواده محترمشان برای کل خانواده دانشگاه سجاد آرزوی سلامتی نمودند.

گزارش کامل تصویری بخش تقدیر از دانشجویان در روزهای آتی ارائه خواهد شد.

در پایان مراسم نیز معاون آموزشی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از تلاش برای دانشجویان ممتاز، از دست اندرکاران برگزاری مراسم به ویژه کارشناس معاونت آموزشی، سرکار خانم مهندس صابر تشکر و قدرانی کردند.

واحد روابط عمومی