رفتن به محتوای اصلی

خبرها

مسابقه مدیریت تولید و عملیات

معاونت پژوهشی
-18
دوشنبه، ۲۹ شهریور ۰۰

دانشگاه سجاد در حاشیه چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات با همکاری گروه مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی مشهد قصد دارد مسابقه‌ای تحت عنوان «مدیریت تولید و عملیات» برگزار کند. هدف اصلی این مسابقه ارتقای توانمندی‌های دانشجویان و دانش‌آموختگان در به کارگیری تکنیک‌های علمی آن‌ها در مسائل دنیای واقعی است.

در این مسابقه کلیه شرکت‌کنندگان براساس آن‌چه در دروس مختلف فرا گرفته‌اند، از طریق یک نرم‌افزار شبیه‌سازی شده، همزمان به رقابت می‌پردازند و مدیریت شرکت مورد نظر به مدت دو سال در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. کاربر باید با تصمیم‌گیری مناسب و با تکیه بر خلاقیت و نوآوری، تلاش کند تا در پایان، بیش‌ترین سرمایه را به دست آورد. مشابه دنیای واقعی، در طول بازی چالش‌های گوناگونی رخ می‌دهد که مدیریت صحیح آن‌ها باعث بهبود عملکرد کاربر می‌شود. در طی زمان اجرای مسابقه هر تیم می‌تواند موقعیت خود را نسبت به سایر تیم‌های رقیب تشخیص داده و در پایان تیم‌هایی که بیش‌ترین درآمد مالی را از تصمیمات خود کسب کنند، برتر مسابقه خواهند بود.

این مسابقه با حمایت شرکت‌های مختلف صنعتی به ویژه «شرکت امیرچاپ» برگزار می‌شود که از همه آن‌ها تشکر و قدردانی می‌گردد. با توجه به ماهیت مسابقه، فرصت مناسبی برای شرکت دانشجویان رشته‌های مختلف مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، ریاضی کاربردی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و… فراهم گردیده است. امید است که با مشارکت تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید، کارشناسان و مدیران مرتبط این مسابقه گام کوچکی در توسعه استفاده از ابزارهای تحقیق در عملیات در صنعت و خدمات فراهم نماید.



نحوه شرکت در مسابقه:
ظرفیت این مسابقه محدود بوده و به تعداد ۳۰ تیم حداکثر ۳ نفره می‌باشد. اولویت پذیرش شرکت‌کنندگان در مسابقه با تیم‌هایی است که هزینه ثبت نام را پرداخت و فرم مشخصات اعضا تیم را ارسال کرده باشند.
هزینه ثبت نام هر تیم، ۲۷۰ هزار تومان است.
جوایز مسابقه در اختتامیه چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات برگزار می‌شود.
برای ثبت نام در مسابقه، ضروری است که سرگروه هر تیم، در سامانه کاربران کنفرانس، ثبت نام نماید. سپس از منو «ارسال فایل» در این سامانه مشخصات تیم را بارگذاری کند. برای ثبت مشخصات اعضا تیم در دبیرخانه کنفرانس، ضروری است که فرم اطلاعات شرکت‌کنندگان تکمیل و ارسال شود.



https://icors2021.sadjad.ac.ir/fa/page.php?rid=7🌐
icors2021@ gmail. con📧
۰۵۱۳۶۰۲۹۳۱۳ ☎️

معاونت پژوهشی