رفتن به محتوای اصلی

خبرها

نحوه دریافت وام دانشجویی در سال تحصیلی ۹۸-۹۹

یکشنبه، ۳۱ شهریور ۹۸

قابل توجه دانشجویان محترم متقاضی وام شهریه
دانشجویان عزیز متقاضی وام شهریه می‌توانند برای ثبت تقاضای وام شهریه از تاریخ ۹۸/۷/۱۵ لغایت ۹۸/۸/۳۰در سامانه دانشجویی صندوق رفاه اقدام نمایند.
میزان وام شهریه برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی۷/۵۰۰/۰۰۰ ریال وبرای دانشجویان کارشناسی ارشد ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال و برای دانشجویان دکتری ۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال خواهد بود.
پرداخت وام پس از ثبت درپرتال دانشجویی در سایت صندوق رفاه به ادرس https://www.swf.ir و تایید لیست متقاضیان از طرف دانشگاه از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام خواهد پذیرفت.
توجه به نکات ذیل برای تقاضای وام ضروری است.
۱ – دانشجویانیکه برای اولین بار تقاضای دریافت وام دارند لازم است جهت ثبت اطلاعات خود از دکمه تشکیل پرونده استفاده نمایند. پس از ثبت تقاضا ی وام در پورتال دانشجویی، تصویر کارت ملی و کارت دانشجویی بهمراه فرم تقاضای وام که از انتشارات دانشگاه دریافت می‌نمایند به امور دانشجویی تحویل نمایند.
۲ – دانشجویانیکه برای اولین بار تقاضای وام می‌نمایند لازم است ضمن مشخص نمودن آدرس و کد بانک قرض الحسنه مهر ایران در فرم مربوطه واعلام به امور دانشجویی به هنگام مراجعه به بانک بهمراه ضامن معتبرباشند.
۳ – دانشجویانی که در سنوات گذشته وام دریافت نموده‌‌اند برای درخواست وام فقط نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه دانشجویی صندوق رفاه اقدام نمایند. این گروه از دانشجویان نیازی به مراجعه به بانک ندارند.
دانشجویان عزیز برای رفع هرگونه ابهام می‌توانند به امور دانشجویی مراجعه نمایید.