رفتن به محتوای اصلی

خبرها

نکات بسیار مهم در خصوص امتحانات پایان ترم نیمسال جاری

معاونت آموزشی
-18
یکشنبه، ۱۸ دی ۰۱

به منظور برگزاری مطلوب امتحانات، خواهشمند است به نکات زیر توجه داشته باشید:

۱. امتحانات دانشگاه از روز دوشنبه ۱۹ دی به مدت ۱۳ روز کاری برگزار می‌شود و تا ۶ بهمن ادامه خواهد داشت. در روزهای جمعه و همچنین روزهای ۲۸ دی ماه و ۲۹ دی ماه به دلیل برگزاری کنکور سراسری در حوزه دانشگاه، امتحان برگزار نمی‌شود.

۲. امتحانات هر روز در سه بازه ساعتی ۸، ۱۱ و ۱۴ برگزار می‌شود.

۳. برای اطلاع از روز و ساعت برگزاری امتحانات خود به بخش کارت ورود به جلسه امتحانات در پورتال پویا مراجعه نمایید. در صورتی که به دلیل بدهی شهریه قادر به مشاهده جدول زمان بندی امتحانات خود نیستید، نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام نمایید.

۴. امتحانات پایان‌ترم کلیه دروس (که برای آن‌ها روز امتحان تعیین شده است) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۵. حضور دانشجویان در امتحانات پایان‌ترم الزامی است. در صورت عدم شرکت دانشجو در امتحان پایان‌ترم، دانشجو توسط اداره آموزش از لیست نمره خارج شده و برای دانشجو نمره صفر غایب درج می‌شود. برای این دانشجویان امکان ثبت نمره توسط استاد محترم درس وجود ندارد.

۶. پس از پایان امتحانات دانشجویان می‌توانند جهت حذف درس غایب از طریق پرتال دانشجویی (درخواستهای آموزشی، درخواست حذف درس غایب) اقدام نمایند. تا پس از بررسی نسبت به حذف درس مربوطه اقدام گردد.

۷. در صورت شرکت دانشجویان در امتحانات پایان ترم، اساتید محترم صرفا امکان ثبت نمره (بین ۰ تا ۲۰) را خواهند داشت و امکان تغییر وضعیت به حذف برای اساتید محترم وجود ندارد.

۸. امکان تبدیل پیش‌نیازی به هم نیازی در نیمسال‌های بعدی صرفا برای دروسی وجود دارد که دانشجو در امتحان پایان ترم درس شرکت کرده و نمره ردی گرفته باشد.

۹. حضور و غیاب امتحانات با لیست عکس‌دار صورت می‌گیرد.

۱۰. همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت دانشجویی در کلیه جلسات امتحانی الزامی است.

۱۱. در صورت تاخیر نسبت به ساعت اعلام شده از شرکت شما در جلسه امتحان جلوگیری خواهد شد.

۱۲. دانشجویانی که در یک جلسه، دو امتحان دارند در زمان شرکت در امتحان اول به خاطر داشته باشند که مراتب را به سرپرست سالن گزارش دهند تا مقدمات شرکت در آزمون جلسه دوم در همان ساعت توسط آموزش فراهم گردد. نامبردگان مجازند تنها با مسئول آموزش از جلسه خارج شوند. در صورت عدم گزارش به سرپرست سالن مربوطه و عدم رعایت مراتب فوق و خروج از جلسه اول بدون همراهی مسئولین آموزش از شرکت در جلسه دوم محروم شده و عواقب ناشی از آن به عهده دانشجو خواهد بود.

۱۳. پوشش مناسب بر اساس دستورالعمل دانشجویی الزامی می‌باشد.

۱۴. همراه داشتن هرگونه وسیله اضافی (کیف، جزوه، کتاب، برگه اضافی، چرک نویس و…) در جلسه امتحان ممنوع می‌باشد.

۱۵. همراه داشتن تلفن همراه و ساعت هوشمند و هرگونه ابزار الکترونیکی هوشمند به هر شکلی (خاموش، روشن، حتی به عنوان ماشین حساب) در جلسه امتحان تخلف محسوب می‌شود و با متخلف برابر قوانین کمیته انضباطی برخورد خواهد شد.

۱۶. با توجه به آیین نامه انضباطی در صورت محرز شدن هرگونه تخلف مراتب صورتجلسه و به کمیته انضباطی دانشگاه گزارش خواهد شد.

۱۷. حوزه‌های امتحانی دارای سامانه پایش تصویری می‌باشد و هرگونه تخلف صورت جلسه و به کمیته انضباطی اعلام خواهد شد.

۱۸. پوستر دانشجویان ممتاز نیمسال جاری (معدل بالای ۱۸) در اردیبهشت ماه در برد مربوطه نصب خواهد شد.

۱۹. به نفرات برتر آموزشی نیمسال جاری (نفر اول در هر رشته و ورودی) در اردیبهشت ماه شناسایی و پس از تایید گروه آموزشی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

معاونت آموزشی

معاونت آموزشی