رفتن به محتوای اصلی

خبرها

همايش مديريت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز

پنج‌شنبه، ۸ آذر ۹۷


دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سجاد با همكاری مركز آموزش‌های آزاد دومین همایش كاربردی در حوزه كسب و كار را با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز برگزار می‌نماید.
در این دوره شركت كنندگان با شناسایی نیازهای مشتریان و هدف‌گذاری ارتقاء فروش آشنا شده و فرا می‌گیرند كه چگونه مشتریان خود را بر اساس ارزشی كه برای سازمانشان خلق می‌كنند دسته‌بندی نموده و استراتژی تعامل با آنها را تدوین و اجرا نمایند تا مشتریان وفاداری داشته باشند.
با توجه به اهمیت این دوره، به مدیران ارشد، مدیران میانی و كارشناسان شركت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، دفاتر روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و هتل‌ها و مدیران و كارشناسان فروش و بازاریابی، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ و كلیه افرادی كه در هر كسب و كاری به دنبال افزایش فروش، وفاداری مشتریان، توسعه فروش و ... پیشنهاد می‌شود در این دوره ثبت نام نموده و از این فرصت بهره‌مند شوند.
طی جلسات برگزار شده با سازمان فنی و حرفه‌ای استان، این همایش در سازمان فنی و حرفه‌ای استان مصوب شده و به كلیه شركت‌كنندگان گواهی معتبر از طرف دانشگاه صنعتی سجاد و سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.
زمان برگزاری دوره پنجشنبه ۶ اُم دی‌ماه سال جاری می‌باشد و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ برنامه‌ریزی شده است.
سخنران اصلی این دوره آقای دكتر محمود آسیاچی با بیش از ۲۴ سال سابقه اجرایی در مشاوره‌های مدیریتی؛ مدرس دانشگاه تهران (دوره‌های MBA&DBA)، كارشناس برتر صدا و سیما، مدیر اجرایی پروژه‌های مشاوره مدیریتی موسسه GRS انگلیس در ایران و مدرس، سخنران سمینارها و مشاوره مباحث بازاریابی و فروش/استراتژی) می‌باشند. در انتهای همایش نیز نشستی صنعتی با مدیریت آقای دكتر حمیدرضا كوشا (عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، بیش از ۱۵ سال سابقه صنعتی و پژوهشی در حوزه مدیریت كسب و كار، مترجم كتاب «مدیریت ارتباط با مشتری: دستیابی به تعالی در مدیریت مشتری») و با همكاری جمعی از اساتید دانشگاه و صاحبان صنایع در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی برگزار خواهد شد.
شركت‌كنندگان در این دوره علاوه بر كسب تجربیات موفق مدیریتی در حوزه بازاریابی و مشتری مداری از شركت‌های بزرگی همچون هولدینگ صنایع غذایی سولیكو- كاله و ایرانسل با محتوای مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) از طریق سرفصل‌های زیر آشنا می‌شوند.

•تحلیل شرایط بازار امروز ایران و جهان
•تشریح چشم‌انداز اقتصادی و تعامل با مشتریان آینده
•تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، اصول و پیش‌فرض‌های آن
•دسته بندی مشتربان و هدف‌گذاری فروش آتی برای هر دسته از مشتریان
•شناسایی نیازها و انتظارات عمومی و خاص هر دسته از مشتریان
•تشریح مراحل راه‌اندازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
•تشریح مدل گارتنر برای طراحی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
•تشریح نقش واحدهای سازمان جهت تحقق اهداف فروش پیش‌بینی شده در مدل
•تشریح فرایندهای ارتباطی و انواع روش‌های ارتباطی B2B و B2C
•تشریح تعریف و فرایند مدیریت وفاداری مشتریان
•تحلیل انواع وفاداری مشتریان و قوانین وفادارسازی مشتریان
•تشریح گام‌های وفادارسازی

در ادامه سخنرانان همایش و اعضای میزگرد تخصصی معرفی می‌شوند.

لینك ثبت نام از طریق سایت:
http://olc.sadjad.ac.ir/product/CRM

ثبت نام حضوری:
مراجعه به مركز آموزش‌های آزاد دانشگاه صنعتی سجاد- ساختمان ۲- طبقه ۳- دفتر مركزآموزش‌های آزاد

اطلاعات بیشتر:
۰۵۱۳۶۰۲۹۳۱۲-۰۹۱۵۵۰۵۳۲۹۴ مهندس مرتضی مهاجر - كارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه

مدیریت ارتباط