رفتن به محتوای اصلی

خبرها

همایش جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز

همایش جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز

 

دومین همایش از سلسله همایش‌های کاربردی در حوزه کسب و کار

«همایش جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز»

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سجاد با همکاری مرکز آموزش‌های آزاد دومین همایش کاربردی در حوزه کسب و کار را با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز برگزار می‌نماید.

در این دوره شرکت کنندگان با شناسایی نیازهای مشتریان و هدف‌گذاری ارتقاء فروش آشنا شده و فرا می‌گیرند که چگونه مشتریان خود را بر اساس ارزشی که برای سازمانشان خلق می‌کنند دسته‌بندی نموده و استراتژی تعامل با آنها را تدوین و اجرا نمایند تا مشتریان وفاداری داشته باشند.

با توجه به اهمیت این دوره، به مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، دفاتر روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و هتل‌ها و مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ و کلیه افرادی که در هر کسب و کاری به دنبال افزایش فروش، وفاداری مشتریان، توسعه فروش و ... پیشنهاد می‌شود در این دوره ثبت نام نموده و از این فرصت بهره‌مند شوند.

طی جلسات برگزار شده با سازمان فنی و حرفه‌ای استان، این همایش در سازمان فنی و حرفه‌ای استان مصوب شده و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی معتبر از طرف دانشگاه صنعتی سجاد و سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.

زمان برگزاری دوره پنجشنبه ۶ اُم دی‌ماه سال جاری می‌باشد و از ساعت ۸:۰۰ صبح لغایت ۱۸:۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

سخنران اصلی این دوره آقای دکتر محمود آسیاچی با بیش از ۲۴ سال سابقه اجرایی در مشاوره‌های مدیریتی؛ مدرس دانشگاه تهران (دوره‌های MBA&DBA)، کارشناس برتر صدا و سیما، مدیر اجرایی پروژه‌های مشاوره مدیریتی موسسه GRS انگلیس در ایران و مدرس، سخنران سمینارها و مشاوره مباحث بازاریابی و فروش/استراتژی) می‌باشند. در انتهای همایش نیز نشستی صنعتی با مدیریت آقای دکتر حمیدرضا کوشا (عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، بیش از ۱۵ سال سابقه صنعتی و پژوهشی در حوزه مدیریت کسب و کار، مترجم کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری: دستیابی به تعالی در مدیریت مشتری») و با همکاری جمعی از اساتید دانشگاه و مدیران ارشد سازمان‌ها در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر کسب تجربیات موفق مدیریتی در حوزه بازاریابی و مشتری مداری شرکت‌های بزرگی همچون هولدینگ صنایع غذایی سولیکو- کاله و ایرانسل، مجموعه پارت لاستیک و مجموعه نیان الکترونیک، با محتوای مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) از طریق سرفصل‌های زیر آشنا می‌شوند.

  • تحلیل شرایط بازار امروز ایران و جهان

  • تشریح چشم‌انداز اقتصادی و تعامل با مشتریان آینده

  • تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، اصول و پیش‌فرض‌های آن

  • دسته‌بندی مشتریان و هدف‌گذاری فروش آتی برای هر دسته از مشتریان

  • شناسایی نیازها و انتظارات عمومی و خاص هر دسته از مشتریان

  • تشریح مراحل راه‌اندازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

  • تشریح مدل گارتنر برای طراحی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

  • تشریح نقش واحدهای سازمان جهت تحقق اهداف فروش پیش‌بینی شده در مدل

  • تشریح فرایندهای ارتباطی و انواع روش‌های ارتباطی B2B و B2C

  • تشریح تعریف و فرایند مدیریت وفاداری مشتریان

  • تحلیل انواع وفاداری مشتریان و قوانین وفادارسازی مشتریان

  • تشریح گام‌های وفادارسازی

سخنرانان کلیدی:

سخنرانان کلیدی


لینک ثبت‌نام از طریق سایت:

http://olc.sadjad.ac.ir/product/CRM

ثبت‌نام حضوری:
مراجعه به مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه صنعتی سجاد - ساختمان ۲ - طبقه ۳ - دفتر مرکزآموزش‌های آزاد


اطلاعات بیشتر:
۰۹۱۵۵۰۵۳۲۹۴ - ۰۵۱۳۶۰۲۹۳۱۲ ؛ مهندس مرتضی مهاجر - کارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه