رفتن به محتوای اصلی

خبرها

پيام رئيس دانشگاه صنعتی سجاد به مناسبت ۲۶مين كنفرانس مهندسی برق ايران

پنج‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۹۷
1

دانشگاه صنعتی سجاد در طول بیست‌وسه سال فعالیت علمی خود دستاوردهای زیادی داشته است كه همكاران گرامی و دانشجویان عزیز كم و بیش شاهد آن بوده‌اند. آن‌چه فعالیت دو سال اخیر را از فعالیت‌های سال‌های پیشین متفاوت می‌كند، برگزاری چندین كنفرانس در سطح ملّی بوده است.
در سال گذشته همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی با حضور مسوولین تراز بالای كشور و تأثیرگذار در مصرف انرژی و حضور پرشور اساتید و دانشجوان در این دانشگاه برگزار شد. همایش دیگر یكی در زمینه‌ی معماری و شهرسازی و دیگری در مورد فناوری اطلاعات و كامپیوتر.
همایش بسیار مهمّی كه پیش‌رو داریم، بیست‌و‌ششمین كنفرانس مهندسی برق ایران است. در این همایش كه برای اولین بار در یك دانشگاه غیردولتی برگزار می‌شود، مقامات مسوول در سطح وزارت و كارشناسان ارشد وزارت‌خانه‌های ذی‌ربط (نیرو، فناوری اطلاعات و ارتباطات و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) حضور خواهند داشت.
كنفرانس شامل ۸۹ نشست علمی ارایه‌ی مقالات، ۷ پوستر، ۳۱ كارگاه آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای صنعتی كشورمان است. آن‌چه بر اهمیت این همایش می‌افزاید، چند میزگرد بررسی مسایل و تنگناهای روز كشور در زمینه‌ی انرژی است كه با حضور كارشناسان برجسته وزارت‌خانه‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود.
شركت در این همایش به‌ویژه كارگاه‌های آموزشی را به همه‌ی دانشجویان عزیز رشته‌ها‌ی برق، كامپیوتر و مهندسی پزشكی توصیه می‌كنم و به همین جهت تخفیف‌های ویژه‌ای برای ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه صنعتی سجاد منظور می‌شود.
اطلاعات بیشتر در سایت كنفرانس http://icee2018.sadjad.ac.ir موجود است.

علی حائریان اردكانی
رئیس دانشگاه