رفتن به محتوای اصلی

خبرها

پیام تبریک ریاست محترم دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰

روابط عمومی
-18
شنبه، ۲۷ شهریور ۰۰

به نام خداوند جان آفرین حکیم سخن در زبان آفرین

خداوند نام و خداوند رای خداوند روزی ده رهنمای


همکاران همراه و هم‌دل؛ اساتید و کارکنان مهربان و سخت‌کوش و دانشجویان عزیز دانشگاه سجاد، یک سال دیگر گذشت و دانشگاه شما بیست و پنجمین سال فعالیتش را سپری کرد. بیست و پنج سالی که به همت شما عزیزان همواره رو به جلو بوده و پیشرفت‌های چشم‌گیری فراراهش قرار گرفته است. توسعهٔ کمی و کیفی پیوسته شامل ایجاد رشته‌های متعدد در همه مقاطع قابل توسعه و گسترش چشم‌گیر فعالیت‌های برون‌دانشگاهی از جمله بستن قراردادهای پژوهشی، برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی و برگزاری دوره‌های آموزش آزاد در جریان بوده است.

روشن است که این روند توسعه حاصل هم‌گامی و هم‌راهی همه همکاران و دانشجویان بوده است، هرکدام به سهم خود، از دیگر دستاوردهای مهم دانشگاه اخذ مجوز پذیرش دانشجوی خارجی از سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ است. همکاران حوزه‌های مختلف دانشگاه با جدیت در حال فراهم کردن شرایط برای پذیرش دانشجوی خارجی در نیم‌سال جدید هستند.


متأسفانه بلای ناخواستهٔ کرونا هنوز بر شهر سایه انداخته است و به احتمال زیاد این نیم‌سال هم بخش بزرگی از درس و امتحان به‌ صورت مجازی خواهد بود. البته با کوشش شبانه‌روزی و حسن اجرای همکاران دست اندرکار آموزش مجازی که سه نیم‌سال متوالی شرایط آموزش مجازی را به‌خوبی فراهم و پشتیبانی کرده‌اند، این نیم‌سال هم با کیفیت مطلوب به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.


امید آن‌که در نیم‌سال دوم با رفع محدویت‌ها، با حضور دانشجویان در صحن دانشگاه و برگزاری کلاس‌های حضوری، شادابی دانشگاه نه دو چندان، که چندچندان گردد.ان‌شااله

علی حائریان اردکانی

روابط عمومی