رفتن به محتوای اصلی

خبرها

پیام سرپرست محترم دانشگاه به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲-۱۴۰۱

روابط عمومی
-18
سه‌شنبه، ۲۹ شهریور ۰۱

فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و شروع بیست و هفتمین سال فعالیت دانشگاه سجاد را به تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه به ویژه اساتید و کارمندان محترم و دانشجویان عزیز تبریک عرض می‌نمایم.

تقارن شروع سال تحصیلی با اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، فرصت مغتنمی برای بهره برداری از معنویات این ایام در راستای تلاش و کسب موفقیت‌های بیشتر می‌باشد.
براساس سند چشم انداز و برنامه راهبردی دانشگاه، در سال قبل فعالیت‌های دانشگاه در مسیر تحول، توسعه و تاثیرگذاری بر جامعه متمرکز بود و با لطف خداوند و تلاش همه همکاران و دانشجویان عزیز موفقیت‌های قابل توجهی در ابعاد آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و زیرساختی دانشگاه کسب گردید که وظیفه خود می‌دانم از تلاش همه عزیزان قدردانی نمایم.

به عنوان نمونه‌‌ای از فعالیت‌های دانشگاه می‌توان به توسعه رشته‌های جدید، اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی تقاضا-محور در سطح استانی و ملی، برگزاری کنفرانس‌های بین المللی، مسابقات دانشجویی، درخشش دانشجویان در آزمون‌های کارشناسی ارشد و المپیادهای دانشجویی، اجرای پروژه‌های عمرانی توسعه دانشگاه، تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی برای سازمان‌ها و موسسات مختلف و برگزاری آزمون‌های کنکور سراسری اشاره نمود.

در حدود پنج ترم گذشته به خاطر شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا، اغلب فعالیت‌های آموزشی به طور مجازی برگزار گردید و خوشبختانه با بهبود شرایط، در ترم جاری فعالیت‌های اصلی آموزشی به صورت حضوری می‌باشد که امید است استفاده همزمان از زیرساخت‌ها و تجارب ناشی از آموزش مجازی و ظرفیت‌های آموزش حضوری، منجر به افزایش کیفیت آموزشی گردد.

در پایان ضمن تشکر مجدد از همراهی و همکاری صمیمانه اساتید و کارمندان محترم و دانشجویان عزیز، در سال تحصیلی جدید برای همه شما از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی، موفقیت، شادی و آرامش دارم.

ابراهیم رضایی نیک
سرپرست دانشگاه سجاد

روابط عمومی