رفتن به محتوای اصلی

خبرها

پیام مهم ریاست محترم دانشگاه صنعتی سجاد در خصوص ادامه فعالیت‌ های آموزشی و اداری دانشگاه

پنج‌شنبه، ۸ اسفند ۹۸

به نام حق

ضمن عرض سلام به خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی سجاد (دانشجویان عزیز، کارکنان گرامی و اساتید محترم)،

ابتدا از تمامی همکاران محترم که با تلاش و همفکری همچون همیشه، همراه دانشگاه در مدیریت امور بوده‌‌اند، سپاسگزاری میکنم.

با عنایت به دستور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در نامه مورخ ۷ اسفند ماه مبنی بر ضرورت استمرار فعالیت‌های عادی، به اطلاع میرسانم که تمهیدات لازم برای ادامه برخی از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه فراهم شده است.

با استناد به بند۴ این دستور العمل و پیرو هم اندیشی‌های کمیته منتخب روسای دانشگاهها و موسسات منطقه ۹ کشور در امروز ۸ اسفند، به منظور رعایت سلامت جسمی و آرامش روانی دانشجویان عزیز و اساتید گرامی و خانواده‌های محترمشان، کلیه کلاسهای دانشگاه اعم از تئوری و عملی تا پایان اسفندماه برگزار نخواهد شد.

به منظور حفظ کیفیت آموزشی، کلیه کلاس‌های تعطیل شده، به صورت حضوری در ادامه نیمسال جبران خواهد شد. بر این اساس نحوه ادامه نیمسال در جلسه شورای آموزشی دانشگاه بررسی و تقویم آموزشی اصلاح شده در آینده به اطلاع خواهد رسید.

ضمناً به اطلاع میرسانم که کلیه فعالیت‌های پژوهشی و اداری دانشگاه از صبح شنبه ۱۰ اسفند دایر خواهد بود. دانشجویانی که انتخاب واحد موارد خاص دارند می‌توانند در روزهای اول هفته برای انجام کار خود با رعایت موارد بهداشتی مراجعه نمایند.

امیدواریم همگام و همراه شما عزیزان این شرایط حساس را به سلامتی پشت سر بگذاریم.

برای همه ایرانیان و به ویژه خانواده پر از مهر دانشگاه سجاد آرزوی سلامتی و شادی دارم و تندرستی همه شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.


دکتر علی حائریان اردکانی
رئیس دانشگاه صنعتی سجاد