رفتن به محتوای اصلی

خبرها

گزارش تصویری جشن نیمه شعبان و گرامیداشت روز مهندس

معاونت دانشجویی و فرهنگی
-18
شنبه، ۱۲ اسفند ۰۲

به مناسبت نیمه شعبان و گرامیداشت روز مهندس جشنی در روز دوشنبه مورخ ۷ اسفندماه در سالن اجتماعات دانشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی به عنوان فرصتی بی‌بدیل جهت ارتقاء ارتباط دانشجویان با انجمن‌های علمی و نیز آشنایی با دستاوردهای آن‌ها برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا سرکار خانم دکتر احمدی منش معاون محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن تبریک به دانشجویان گرامی به ارائه توضیحاتی در خصوص دلایل نامگذاری این روز با عنوان روز مهندس پرداختند و با اشاره به اهداف مهم خود در این مسئولیت، اهمیت ارتباط مؤثر دانشجویان با معاونت دانشجویی و فرهنگی را مورد توجه قرار دادند.

پس از سخنرانی ویژه توسط دکتر محسن کهرم ریاست دانشکده صنایع و مکانیک، مسابقه پانتومیم با موضوعات و اصطلاحات مهندسی برای دو گروه خانم‌ها و آقایان برگزار گردید. همچنین به مناسبت نیمه شعبان دکتر کفشدار طوسی به ایراد بیاناتی در مورد حضور منجی در تمام ادیان پرداختند و تعامل و گفتگوی شاد و مثمرثمری با دانشجویان داشتند.

در ادامه اجرای گروه موسیقی سنتی، معرفی ترین‌های دانشگاه و فارغ التحصیلان موفق دانشگاه در کسب و کار با استقبال بی‌نظیر دانشجویان رو به رو شد.

در طی مراسم نیز با حضور هیأت رئیسه محترم دانشگاه از کادر اجرایی همایش‌های اخیر با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

همچنین در حاشیه این مراسم، غرفه‌های برپا شده توسط انجمن‌های علمی دانشگاه ضمن معرفی ظرفیت‌های انجمن‌های علمی و عضوگیری در غرفه‌های بازی‌های فکری پذیرای دانشجویان گرامی بودند.

در پایان امید است اینگونه مراسمات در تقویت ارتباط و افزایش انگیزه دانشجویان در مسیر تحصیل و آینده شغلی مفید واقع گردد.

معاونت دانشجویی و فرهنگی