رفتن به محتوای اصلی

خبرها

۲۴ امین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی

معاونت پژوهشی
-18
یکشنبه، ۸ اسفند ۰۰

جمعیت ایرانی پیشبرد ارتباط صنعت و دانشگاه با همکاری دانشگاه سجاد با هدف بررسی و تعیین نقش دولت، دانشگاه‌ها و بخش خصوصی در تحکیم ارتباط بین بخش‌ها، دستیابی به ساز و کارهای لازم و تعیین استراتژی‌های مناسب «بیست و چهارمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی» را به صورت سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی حضوری و مجازی برگزار می‌کند.
این کنگره از سال ۱۳۷۴ در دانشگاه‌های مطرح کشور برگزار شده و هر ساله جمع کثیری از دانشگاهیان، پژوهشگران و فعالان صنعتی و مقامات مسئول مشارکت داشته‌اند. نشست‌ها و سخنرانی‌های این دوره به شکلی تدوین شده است تا پوشش بیش‌تری بر مشکلات، راهکارها، چالش‌ها و فرصت‌های منطقه‌ای پژوهشی و صنعتی در راستای توسعه ملی بپردازد.
بدین وسیله از خبرگان بخش‌های تولیدی، اساتید دانشگاه‌ها، صاحب نظران موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی، شرکت‌های صنعتی و واحدهای تحقیق و توسعه صنایع دعوت می‌شود تا با ثبت نام و حضور در کمیته‌های تخصصی و انتقال تجربیات، بر غنای ین کنگره و دستیابی به راهکارهای مناسب بیفزایند. نتایج مباحث نشست‌ها و سخنرانی‌های برگزیده در نشریه‌های «نواوری و ارزش آفرینی» و «صنعت و دانشگاه» منتشر خواهد شد.
امید است که دستاوردهای این کنگره، گامی مؤثر در مسیر توسعه ملی برداشته و تحولات مثبتی را در حوزه ارتباط دانشگاه و صنعت به ارمغان آورد.

زمان برگزاری: ۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
محل برگزاری: مشهد - دانشگاه سجاد


🔹 کنگره به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

☎️ ۰۵۱-۳۶۰۲۹۳۱۳

🌐 https://www.cgiu.ir

1

معاونت پژوهشی